Egy összetört test fehér ruhában, élettelenül feküdt egy ringatózó szójaföldön. Ennek a mozdulatlan testnek a képe plusztöltetet ad mindannak, ami ezután következik. Marcheti három főszereplőt követ felváltva. Nem ismerik egymást, de valamilyen módon mindannyian Madalena révén kapcsolódnak… Több
Egy összetört test fehér ruhában, élettelenül feküdt egy ringatózó szójaföldön. Ennek a mozdulatlan testnek a képe plusztöltetet ad mindannak, ami ezután következik. Marcheti három főszereplőt követ felváltva. Nem ismerik egymást, de valamilyen módon mindannyian Madalena révén kapcsolódnak egymáshoz. Luziane, egy klubhostess, pénzért kopogtat az ajtaján. A gazdag Cristiano a szójaföldek hatalmas kiterjedésű területeit vizsgálja igényes apja számára. A transznemű Bianca és barátnői nosztalgiázás közben elosztják egymás között Madalena holmiját. Marcheti a filmet azon az agrárvidéken forgatta, ahol felnőtt, és nagyszerű vizuális érzékkel örökítette meg Brazília e nagyrészt film nélküli vidéki részét. Egy olyan helyet, ahol a nagy mezőgazdasági gépek szörnyetegként kúsznak végig a tájon, és a legtávolabbi zugokat csak a drónok ismerik. Egy világ, amely kísérteties aspektust is képes felvenni - Marcheti időnként leleményesen ad hátborzongató fordulatot még a leghétköznapibb jelenetnek is. A Madalena mindenekelőtt ablak egy olyan világra, amely kezd kicsúszni a kezünkből. Marcheti azonban egyértelműen állást foglal országáról is, ahol a világon a legmagasabb a transzneműek meggyilkolásának aránya. Inkább empátiára, mint szánalomra szólít fel.
(
Hupka Adrián)