Játssz egy Nintendo Switch Lite-ért » Login  
Filmadatlap
 
25
Szereplők
3
Vélemények
20
Képek
2
Videók
 
macuska   2020. 09. 18.

legújabb vélemény

0

Roy Andersson egy különleges és izgalmas rendező, aki az Egy galamb...-bal engem azonnal a rajongójává tett, és ismét egy nagyon egyedi atomoszférájú filmmel állt elő, nem véletlenül nyerte meg a legjobb rendezés díját a film Velencében. Kell hozzá egyfajta nyitottság, de mindenképp megéri!

 
LaceeeK   2020. 06. 27.

0

Roy Andersson ismét egy pazar filmet tett le az asztalra, ami kétségkívül megérdemelte volt a Velencei Filmfesztivál fődíját, de hát a hájp sajnos legyőzte. Ettől függetlenül még egy rendkívül maradandó élményt nyújtó alkotás, ami az emberi létezés o... több»


 
ovejuna   2019. 12. 12.

0

Abszolút minimalista mozi, de ebben rejlik az ereje is. Egyszerűen lenyűgözött, hogy ilyen kevés eszközzel ilyen erős hatást tud gyakorolni. Zseniális rendezés, iszonyú erős alakítások és filmnyelvi bravúrok sora. Nálam instant klasszikus, nem is találom a szavakat. 5 csillag, idén először!

Galéria (20)

Videók (2)

A film összbevétele 300 855 dollár volt (imdb.com), míg a magyarországi piacon 1 287 335 forintot termelt. A hazai mozik összesen 1 056 mozijegyet értékesítettek a produkcióra.

 

A film operatőre egy magyar szakember, Pálos Gergely volt.

(hp )
 

A Történetek a végtelenségről az Európai Filmdíjon elnyerte a legjobb vizuális trükkök kategória díját.

(hp )
 

A film elnyerte a Velencei Filmfesztivál Ezüst Oroszlán-díját.

(hp )
 

A Történetek a végtelenségről versenyben volt a 76. Velencei Filmfesztiválon az Arany Oroszlán-díjért.

(hp )
 

A Történetek a végtelenségről kimagasló kritikai fogadtatásban részesült. A film jelenleg is 96 százalékon áll a RottenTomatoes kritikaaggregátor portálon.

(hp )
 
Amikor Roy Andersson bemutatta az Egy galamb leült egy ágra, hogy tűnődjön a létezésről című velencei fődíjas filmjét, egyértelművé tette: egy korszak lezárult, hiszen ez a film a Dalok a második emeletről és a Te, aki élsz folytatásként trilógiát képeztek. több»
 
Újra elveszett alakok téblábolnak Roy Andersson sivár tereiben, hogy értelmetlen létezésünk kisszerűségével szembesítsenek. Aprólékos vizslatásra váró atmoszférikus képcsemegék egy svéd reklámfilmestől. több»
 
Néhol kicsit didaktikus, néhol lehetne merészebb, de szerethető a narratív-nem narratív játékával és a zavarbaejtő, bábuként mozgatott karaktereivel, valamint kreatív tereivel és kompozícióival. több»