A film összbevétele 753 501 dollár volt (imdb.com).
A híressé vált megerőszakolós jelenetet két éjszakán keresztül forgatták, s összesen hatszor vették fel. Monica Bellucci elmondása szerint az első felvétel volt számára a legkönnyebb, s minél többet dolgoztak a jeleneten, annál jobban beleélte magát a történésekbe.
A filmben Gaspar Noé rendező olyan hangokat is elrejtett, melyek bár az emberi fül számára nem hallgatóak, de az érzékenyebbeknél szédülést eredményezhetnek.
Digitálisan hozták létre a szatír péniszét.
Gaspar Noé nem írt forgatókönyvet, csak egy három oldalas vázlattal készült a forgatásra. A szereplők a teljes szöveget improvizálták.
2002-ben ez volt az a film, melyről a legtöbben távoztak idő előtt.
A film plakátján az alábbi szöveg olvasható: "Az idő mindent elpusztít". Ez egyben a film legelső és legutolsó mondata is.
A film legtöbb jelenetét a legkisebb 16 mm-es kamerával, a Mininmával vették fel.
Gaspar Noé úgy állt a munkához, hogy durvább mozit szeretne, mint a Salo, avagy Sodoma 120 napja.
A film első harminc perce alatt egy alig hallható, 28 herzes zaj megy a háttérben, ami az emberekben émelygést, rosszullétet okoz, főleg emiatt távoztak és ájultak el a film nézői a bemutatókor.
A film 2002-es bemutatója során három néző elájult.
A francia DVD kiadás büszkén hirdeti, hogy a film Cannes-i bemutatója során 2400 nézőből 200-an kimentek a teremből.
A könyv, amit Alex a fűben olvas, J. W. Dunne "An Experiment With Time" c. könyve.
A film Cannes-i bemutatója után a közönség teljes csendben ült, amíg a következő film el nem kezdődött.