Gyermekkorát Marokkóban töltötte, jelenleg Párizsban él. 1968-ban kezdett el játszani kongán, később pedig tablán és zarbon is gyakorolni kezdett, valamint sokat tanult a hagyományos és klasszikus zenék mestereitől. 1976-ban megismerkedett Peter Goss afrikai koreográfussal, aki bevezette a tánc világába, és az ezt követő években még számos koreográfussal dolgozott együtt a kortárs tánc területén.
Több balett és filmzene szerzőjeként ismerhetjük, az ő nevéhez fűződik többek között az Ámen, A fejsze, Bab'Aziz - A... Több
Gyermekkorát Marokkóban töltötte, jelenleg Párizsban él. 1968-ban kezdett el játszani kongán, később pedig tablán és zarbon is gyakorolni kezdett, valamint sokat tanult a hagyományos és klasszikus zenék mestereitől. 1976-ban megismerkedett Peter Goss afrikai koreográfussal, aki bevezette a tánc világába, és az ezt követő években még számos koreográfussal dolgozott együtt a kortárs tánc területén.
Több balett és filmzene szerzőjeként ismerhetjük, az ő nevéhez fűződik többek között az Ámen, A fejsze, Bab'Aziz - A sivatag hercege, Otthonunk, Földünk a magasból, Világra jönni filmek zenéi. Háromszor is kapott jelölést César-díjra legjobb eredeti filmzene kategóriában, 2010-ben meg is nyerte A Koncert zenéjéért, amely ugyan abban az évben egy Gopo-díjat is hozott számára.
2009-ben a Nemzetközi Filmzenekritikusok Társaságának díját az Otthonunk zenéjéért, 2014-ben pedig A Thousand Times Good Night zenéjéért Amanda díjat nyert.
(Queenakasha)