Bár a hőn áhított Oscar-jelölés nem jött össze, Michael Bay voltaképpen megkapta azt a díjat, amit mintha egyenesen a filmhez találtak volna ki. A Transformers 4-et a legjobb termékelhelyezés kategóriájában díjazták.
Michael Bay tavalyi kasszasikerében összesen 55 márka neve szerepet, beleértve a Budweisert, az Armanit és a Yili tejet.
Az árulkodó nevű Brandcameo a legjobb termékelhelyezés díjával jutalmazta a Transformers: A kihalás kora című szuperprodukciót. A robotos blockbuster 55 termékkel végzett az élen, ezt követte David Fincher Holtodiglanjának 48 és a Pofázunk és végünk 37 termékelhelyezése.
Az összes filmet számításba véve az Apple győzött, többek közt A Lego-kaland és az Amerika Kapitány: A tél katonája című produkcióknak köszönhetően. Az Apple termékei a tavalyi év 35 legnagyobb kasszasikeréből kilencben jelentek meg.
Díjazott lett Stephen Hawking életét feldolgozó A mindenség elmélete is, mely az egyik emlékezetes jelenetében a Tide mosópornak biztosított reklámfelületet.