Nem tartozik a kedvenceim közé Johnny Depp, bár a kilencvenes években volt egy két igazán jó filmje, de mostanában a Karib-tenger kalózai című tengeri kígyó sorozat miatt kerülöm a filmjeit. Ezt is Christopher Walken miatt néztem meg, aki általában a „rosszfiúk” alakításában nagyon jó. A film maximum egyszer nézhető, klisékkel teli, logikai hibáktól hemzsegő, viszont van egy tökéletes „szereplője”: az 1974-76 között épült Westin Bonaventure Hotel, Los Angeles csodálatos építménye. Ma már elavult jelző lehet rá az ultramodern (lásd Hong Kong, Szingapur, Dubaj csodái), de még ma is szemet gyönyörködtető látvány. Megjelenése láttán igazzá válik a mondás: „Az építészet megfagyott zene”, jelen esetben – szerintem - dodekafon zene. Negatívum: a filmben szereplő, magyarul beszélő nevű Roma Maffia, nőben ilyen ellenszenves figura ritkán látható. Legszívesebben a loboncánál fogva addig pörgettem volna, míg Föld körüli pályára nem áll.
Nem tartozik a kedvenceim közé Johnny Depp, bár a kilencvenes években volt egy két igazán jó filmje, de mostanában a Karib-tenger kalózai című tengeri kígyó sorozat miatt kerülöm a filmjeit. Ezt is Christopher Walken miatt néztem meg, aki általában a „rosszfiúk” alakításában nagyon jó. A film maximum egyszer nézhető, klisékkel teli, logikai hibáktól hemzsegő, viszont van egy tökéletes „szereplője”: az 1974-76 között épült Westin Bonaventure Hotel, Los Angeles csodálatos építménye. Ma már elavult jelző lehet rá az ultramodern (lásd Hong Kong, Szingapur, Dubaj csodái), de még ma is szemet gyönyörködtető látvány. Megjelenése láttán igazzá válik a mondás: „Az építészet megfagyott zene”, jelen esetben – szerintem - dodekafon zene. Negatívum: a filmben szereplő, magyarul beszélő nevű Roma Maffia, nőben ilyen ellenszenves figura ritkán látható. Legszívesebben a loboncánál fogva addig pörgettem volna, míg Föld körüli pályára nem áll.