A holló tipikusan az a film, amihez vétek volt hozzányúlni, nem is sikerült jól Rupert Sanders rendezése.
Először is, szerencsétlen Bill Skarsgard úgy néz ki, mintha a Bravo magazin egyszer használatos tetoválásaiból készített kupacba esett volna, és random ragadtak volna rá idiótábbnál idiótább tetoválások. A zenék valami rettenetesek, a szerelmi szál elnagyolt, a történet meg... hát... mentségükre legyen mondva, próbáltak összekalapálni valamit, de kissé kusza lett az összkép, és midőn szegény Ericet már másodszorra lökték ugyanazzal a mozdulattal lassítva a pocsolyába, már lehetett sejteni; itt bizony elfogytak az ötletek. Az öldöklések öncélúan véresek, az akciók ötlettelenek, és semmit sem őrzött meg az eredeti szellemiségéből.
Egyszerűen pocsék.
A holló tipikusan az a film, amihez vétek volt hozzányúlni, nem is sikerült jól Rupert Sanders rendezése. Először is, szerencsétlen Bill Skarsgard úgy néz ki, mintha a Bravo magazin egyszer használatos tetoválásaiból készített kupacba esett volna, és random ragadtak volna rá idiótábbnál idiótább tetoválások. A zenék valami rettenetesek, a szerelmi szál elnagyolt, a történet meg... hát... mentségükre legyen mondva, próbáltak összekalapálni valamit, de kissé kusza lett az összkép, és midőn szegény Ericet már másodszorra lökték ugyanazzal a mozdulattal lassítva a pocsolyába, már lehetett sejteni; itt bizony elfogytak az ötletek. Az öldöklések öncélúan véresek, az akciók ötlettelenek, és semmit sem őrzött meg az eredeti szellemiségéből. Egyszerűen pocsék.