Egy jobb fajta B kategóriás filmet kapunk, amelynek akadnak erősebb pillanatai, de összességében inkább a gyengébbek dominálnak. Mark Wahlberg karaktere üres és kifejezetten idegesítő, a párbeszédek nagy része teljesen elvérzik. A keménykedős beszólások felszínesek, a humor próbálkozásai pedig inkább kínosak, mintsem valóban viccesek. A történet nem túl eredeti – lényegében a 16 utca Bruce Willis-film „turbó változata” –, de az akciójelenetek elképesztően látványosak. Különösen az ázsiai főszereplő koreográfiái emelik a színvonalat. A rövid játékidő és a pörgős tempó pedig éppen eléggé lendületben tartja a filmet ahhoz, hogy ne legyen unalmas. Éppen ezért haragudni sem lehet rá igazán: aki egy ütős akciófilmre vágyik, az megkapja, csak ne várjon mélyebb tartalmat – nagyjából annyira kell elgondolkodni rajta, mint a Támadás a Fehér Ház ellen 2-n. Egy laza, egyszer nézhető akciófilm, semmi több.
Egy jobb fajta B kategóriás filmet kapunk, amelynek akadnak erősebb pillanatai, de összességében inkább a gyengébbek dominálnak. Mark Wahlberg karaktere üres és kifejezetten idegesítő, a párbeszédek nagy része teljesen elvérzik. A keménykedős beszólások felszínesek, a humor próbálkozásai pedig inkább kínosak, mintsem valóban viccesek. A történet nem túl eredeti – lényegében a 16 utca Bruce Willis-film „turbó változata” –, de az akciójelenetek elképesztően látványosak. Különösen az ázsiai főszereplő koreográfiái emelik a színvonalat. A rövid játékidő és a pörgős tempó pedig éppen eléggé lendületben tartja a filmet ahhoz, hogy ne legyen unalmas. Éppen ezért haragudni sem lehet rá igazán: aki egy ütős akciófilmre vágyik, az megkapja, csak ne várjon mélyebb tartalmat – nagyjából annyira kell elgondolkodni rajta, mint a Támadás a Fehér Ház ellen 2-n. Egy laza, egyszer nézhető akciófilm, semmi több.