Első játékfilmként ilyent letenni az asztalra igazán elismerésre méltó teljesítmény. Első alkalommal 2007-ben értékeltem zseniálisra, most azonban zavaró kisebb hibákat is találtam benne. Azzal kezdem, hogy nincs egyetlen rokonszenves szereplő, akivel a néző tudna azonosulni. A kutyaviadalostól hányingerem támadt. Folytatva: nagyon hosszú a film játékideje, és van némi szappanoperás jellege is, főleg az utolsó 5-10 percben, amikor a „Hontalan”-nak nevezett bérgyilkos belopakodik elhagyott lánya lakásába és ott rögzítőre mondja vallomását. Mindezek ellenére marad az értékelésem, mert első filmje a rendezőnek, másrészt a Bábel, a 21 gramm és a Biutiful értékei befolyásolnak, bár ezzel az erővel a Birdman és A visszatérő ellenkező irányba is hathatna rám. A négy bezsebelt szobor (három a szerintem majdnem nézhetetlen Birdmanért!) a szememben nem számít, sőt…
Első játékfilmként ilyent letenni az asztalra igazán elismerésre méltó teljesítmény. Első alkalommal 2007-ben értékeltem zseniálisra, most azonban zavaró kisebb hibákat is találtam benne. Azzal kezdem, hogy nincs egyetlen rokonszenves szereplő, akivel a néző tudna azonosulni. A kutyaviadalostól hányingerem támadt. Folytatva: nagyon hosszú a film játékideje, és van némi szappanoperás jellege is, főleg az utolsó 5-10 percben, amikor a „Hontalan”-nak nevezett bérgyilkos belopakodik elhagyott lánya lakásába és ott rögzítőre mondja vallomását. Mindezek ellenére marad az értékelésem, mert első filmje a rendezőnek, másrészt a Bábel, a 21 gramm és a Biutiful értékei befolyásolnak, bár ezzel az erővel a Birdman és A visszatérő ellenkező irányba is hathatna rám. A négy bezsebelt szobor (három a szerintem majdnem nézhetetlen Birdmanért!) a szememben nem számít, sőt…