Tempós, könnyed francia akcióvígjáték, ami a sikeres első rész nyomdokain halad, ugyanazzal a szereplőgárdával és még több autós üldözéssel. A film stílusa friss, dinamikus, tele abszurd humorral, miközben a cselekmény ismét egyszerű: Daniel, a laza taxis és Émilien, a kétbalkezes rendőr most a japán védelmi minisztert próbálják kimenteni a nindzsák fogságából, a francia becsület megmentéséért. A karakterek szerethetők, de sablonosak; Samy Naceri és Frédéric Diefenthal párosa természetes, Marion Cotillard ezúttal is színt visz a történetbe. A színészi játék laza, energikus, a vicces párbeszédek és a slapstick humor működnek, bár elmélyülni nem igazán van tér. Luc Besson forgatókönyve és Gérard Krawczyk rendezése egyszerűen szórakoztató marad—nem hoz új minőséget, de tartja a magas tempót és a humoros alaphangot. Objektíven nézve nem lép túl az első rész árnyékán, szubjektíven viszont nosztalgikus, könnyed esti kikapcsolódásra tökéletes: főként fiataloknak, autós üldözések rajongóinak ajánlott.
Tempós, könnyed francia akcióvígjáték, ami a sikeres első rész nyomdokain halad, ugyanazzal a szereplőgárdával és még több autós üldözéssel. A film stílusa friss, dinamikus, tele abszurd humorral, miközben a cselekmény ismét egyszerű: Daniel, a laza taxis és Émilien, a kétbalkezes rendőr most a japán védelmi minisztert próbálják kimenteni a nindzsák fogságából, a francia becsület megmentéséért. A karakterek szerethetők, de sablonosak; Samy Naceri és Frédéric Diefenthal párosa természetes, Marion Cotillard ezúttal is színt visz a történetbe. A színészi játék laza, energikus, a vicces párbeszédek és a slapstick humor működnek, bár elmélyülni nem igazán van tér. Luc Besson forgatókönyve és Gérard Krawczyk rendezése egyszerűen szórakoztató marad—nem hoz új minőséget, de tartja a magas tempót és a humoros alaphangot. Objektíven nézve nem lép túl az első rész árnyékán, szubjektíven viszont nosztalgikus, könnyed esti kikapcsolódásra tökéletes: főként fiataloknak, autós üldözések rajongóinak ajánlott.