A kilencvenes évek sci-fi horror folytatása, amelyben a Marsról visszatérő űrhajósban idegen DNS ébred, így a történet ismét a Földet fenyegető szaporodási vágy körül forog. A film stílusa harsányabb, látványosabb, de gyakran közhelyes, a hangulatából hiányzik az első rész feszültsége, miközben a cselekmény sablonos fordulatokat sorakoztat és az erotikus-horror határán egyensúlyoz, de inkább nevetségessé válik, mint félelmetessé. Natasha Henstridge és Justin Lazard játékán sem segít a lapos, ötlettelen forgatókönyv és a szinte karikatúraszerű karakterek, a rendezés (Peter Medak) sem tud frissességet vagy mélységet vinni a folytatásba, így a legtöbb jelenet önismétlő és olcsó effektekkel dolgozik. Objektíven nézve a film jelentősen elmarad az elődtől, szubjektíven maximum a trash sci-fi és horror rajongóinak ajánlható, akik a műfaj B-kategóriás darabjaiban a szórakoztatót keresik.
A kilencvenes évek sci-fi horror folytatása, amelyben a Marsról visszatérő űrhajósban idegen DNS ébred, így a történet ismét a Földet fenyegető szaporodási vágy körül forog. A film stílusa harsányabb, látványosabb, de gyakran közhelyes, a hangulatából hiányzik az első rész feszültsége, miközben a cselekmény sablonos fordulatokat sorakoztat és az erotikus-horror határán egyensúlyoz, de inkább nevetségessé válik, mint félelmetessé. Natasha Henstridge és Justin Lazard játékán sem segít a lapos, ötlettelen forgatókönyv és a szinte karikatúraszerű karakterek, a rendezés (Peter Medak) sem tud frissességet vagy mélységet vinni a folytatásba, így a legtöbb jelenet önismétlő és olcsó effektekkel dolgozik. Objektíven nézve a film jelentősen elmarad az elődtől, szubjektíven maximum a trash sci-fi és horror rajongóinak ajánlható, akik a műfaj B-kategóriás darabjaiban a szórakoztatót keresik.