Azon kevesek közé tartozom, akik nem ájultak el ettől a filmtől, és akik szerint a Tűnj el egy realitásokat nélkülöző, hatásvadász thriller, gyenge alakításokkal és mesterséges légkörrel. Nagy divat lett Jordan Peele és Daniel Kaluuya felmagasztalása, noha valójában középszerűek sajnos mindketten. Ezúttal azonban megkajálták közös produkciójukat, mely sok országban tarolt a nézettségi adatokat tekintve.
A történet önmagában is gyenge lábakon áll: adott egy orvoscsalád, mely arra szakosodik, hogy isten háta mögötti, erdei házába csalogat egészséges fiatalokat, hogy ott aztán váratlanul elkábítva őket kioperálják bizonyos szerveiket. Mindezt úgy persze, hogy minden körülmény biztosított: steril műtő, hűtőkapacitás, high-tech orvosi felszerelés és megfelelő egészségügyi szervezet (mindez egy erdő közepén), és az ilyen módon eltűnteket természetesen soha nem keresi senki, pláne nem a rendőrség.
A filmbeli Chris (Daniel Kaluuya) is egy áldozat, akit csinos fehér barátnője visz az említett házba. Itt aztán eleinte a furcsa légkör tűnik fel neki, és az, hogy néhány alkalmazott, illetve meghívott kissé robotszerűen viselkedik, majd az is új fejleménnyé válik számára, hogy egy kávéscsészével akármikor tudja őt hipnotizálni barátnőjének pszichiáter végzettségű anyja. Ha a nő a kávécsészét kavargatni kezdi, Chris kidől, mint a zsák. A férfi azonban nem adja fel, és kitör, miközben sorra számol le a véreskezű családdal. A film utolsó negyede egy konkrét véres küzdelem. Nekem ez az egész túl mesterkélt volt és hatásvadász, zéró hihetőséggel. Nem vett meg a dolog semennyire.

80 Tűnj el! (2017)
horror | misztikus | szatíra | thriller
Most, hogy Chris (Daniel Kaluuya, Sicario – A bérgyilkos) és a barátnője, Rose (Allison Williams, Csajok) elértek a kapcsolatukban ahhoz a ponthoz, hogy megismerjék egymás... több»
Szereplők: Bradley Whitford, Catherine Keener, Jordan Peele, Daniel Kaluuya, Keegan-Michael Key