Aktuális, erőteljes thriller A Gyilkos randi egy erős, modern thriller, ami jól ötvözi a randizással járó, veszélyeket rejtő bizonytalanságot a digitális kor veszélyeivel. Nem a gyilkolásra épít, inkább a pszichológiai feszültséget és a technológiai fenyegetést veszi célba. A tempó rendkívül jó, remek a feszültség és frappáns a vizualitás. Modern a téma, a telefonja által kiszolgáltatott ember harca a digitális világban az anonim üzenetek, a mobilalkalmazások és a megosztott fotók sebezhetősége miatt. Nagy százalékban jól felépített és izgalmas a történet, amit sajnos a vége felé pár jelenet irracionális és sablonos megoldása csökkent, de a film szórakoztató és élvezhető jellege így is fennmarad.
Lassú égés Aki kedveli a dráma, pszichothriller műfaját, ahol fokozatosan kapja a rejtélyek és a karakterek múltjáról szóló lapokat, annak megfelelő lesz. Ugyanakkor az adagolás sajnos nem folyamatos, inkább lassú építkezésű a történet. Sokszor éreztem élettelennek, amiből hiányzik az igazi lendület, így nem igazán keltett nagy izgalmat. Ami feszültség van benne, az előre kalkulálható és sablonos. Sajnos az elején beharangozott érzelmi oldal (életmentő transzplantáció, gyász, múlt, stb.) sem működik megfelelő intenzitással a történetmesélés folyamán. Számomra egy átlagos, könnyen felejtős mese.
Kiváló pszichothriller Ez egy igen kellemes limitált sorozat, dicséretes forgatókönyvvel és feszes tempóval. A rendkívül intelligens macska-egér játékban folyamatos a feszültség, ahogy egy sötét, manipulatív, karakterközpontú pszichothrillerhez illik. Prémium produkció a novemberi Netflix-kínálatban!
Erotika és médiaharc a 70-es évekből A „Playman” sorozat Adelina Tattilo (1928-2007) igaz történetén alapul, aki a ’70-es évek Olaszországában él - abban a korszakban, amikor a társadalmi erkölcsök még rendkívül konzervatívok, a média pedig férfiak uralta világ. Miután férje elárulja és a házasságuk széthullik, Adelina kénytelen átvenni az akkor még botránylapnak számító Playmen magazin irányítását. Ahelyett, hogy összeomlana, úgy dönt, hogy a saját kezébe veszi az irányítást, és az újságot új szintre emeli. A történet egyszerre dráma, életrajzi portré és társadalmi tabukat feszegető korrajz. Az egész minisorozat középpontjában az erős, elszánt nő áll, aki nemcsak egy magazint épít fel, hanem saját szabadságát is kivívja. Nem c... több»
Erőszak-gyilkosság-barátság A „Szó nélkül” egy dél-koreai pszichológiai thriller–dráma, amely két nő történetét követi, akik egy bántalmazó kapcsolat és egy gyilkossági esemény fenyegetésében élnek. Hui-su éveken át tűri férje erőteljes, erőszakos viselkedését. Hosszú bántalmazási idő után, váratlanul segítséget kap En-sutól, régi barátnőjétől, aki saját múltbéli traumáit hordozza. Komoly döntést hoznak, amikor elhatározzák, hogy megszabadítják a nőt a bántalmazótól — akár véglegesen is. Kiterveléstől a megvalósulásig a barátság, a bűntudat és a bosszú fogalmi határai között sodródnak, feszegetve a kérdést, hogy meddig mehet el valaki önvédelemből, és mi történik, amikor az igazságszolgáltatás helyett az ember a saját ... több»
68 Gyilkos randi (2025)
A Gyilkos randi egy erős, modern thriller, ami jól ötvözi a randizással járó, veszélyeket rejtő bizonytalanságot a digitális kor veszélyeivel. Nem a gyilkolásra épít, inkább a pszichológiai feszültséget és a technológiai fenyegetést veszi célba. A tempó rendkívül jó, remek a feszültség és frappáns a vizualitás. Modern a téma, a telefonja által kiszolgáltatott ember harca a digitális világban az anonim üzenetek, a mobilalkalmazások és a megosztott fotók sebezhetősége miatt. Nagy százalékban jól felépített és izgalmas a történet, amit sajnos a vége felé pár jelenet irracionális és sablonos megoldása csökkent, de a film szórakoztató és élvezhető jellege így is fennmarad.