Történelmi nyitást produkált a Lilo és Stitch - A csillagkutya (cikkünk galériájában) a hazai piacán, írja a Variety.

A Lilo és Stitch a Memorial Day (Emlékezés napja) hétvégéjén 145,5 millió dolláros debütálással és négy nap alatt 183 millió dolláros becsült bevétellel dominált, ezzen megelőzte a 2022-es ugyanekkor debütáló Top Gun: Mavericket ami ugyanebben az időszakban 126 millió dollárt produkált a hétvégén, és 160 millió dollárt négy nap alatt.

Sőt, a Disney új filmje a Fekete Párduc mögött minden idők második legjobb négynapos hétvégi startját produkálta.

Tom Cruise legújabb  blockbustere, a Mission: Impossible - A végső leszámolás szintén figyelemre méltóan teljesítve a franchise legjobb debütálását produkálta a hazai piacán: 63 millió dollárt kaszált a hétvégén.

Ezeknek az erős nyitásoknak köszönhetően, valamint az olyan korábbi sikerfilmeknek köszönhetően, mint a Végső állomás – Vérvonalak, a Mennydörgők* és a Bűnösök, a Memorial Day teljes bevétele elérte a rekordot jelentő 322 millió dollárt, ami felülmúlta a korábbi, 314 millió dolláros csúcsot 2013-ból.

Az összes említett film már a hazai mozikban is látható.

További friss hírekért és ajánlókért csak görgess lejjebb.

akció | családi | dráma | fantasy | kaland | sci-fi | vígjáték

A Lilo és Stitch – A csillagkutya Dean Fleischer Camp rendezésében a Disney 2002-es animációs klasszikusának élőszereplős újragondolása. A történet egy magányos hawaii... több»