Az 1987-ben forgatott film története az 1951-52-es években játszódik, főhőse Flandera János (Funtek Frigyes – eszméletlenül csúnya, ilyen arccal főszerepet bízni rá bűn - alakításával, aki mostanában kétlaki életet él, egyrészt Cannes-ban, másrészt Győrben, ahol a színház művészeti vezetője.) A lókupec apától származó Garas Dezső is játszik benne, ő szokás szerint nagyon jó. A legnagyobb meglepetést Ráckevei Anna okozta, minden szavát értettem, gyönyörűen beszél és még szép is. Akarnok egy nő lehet, mert a debreceni Csokonai Színház igazgatónője, ugyanakkor „kedvenc” színidirektorom dédelgetett favoritja. A film valahogy kevés volt, bár lehet, hogy ’87-ben még számos újdonsággal szolgált, de 2017-ben már eléggé klisés és meglehetősen melodramatikus. Annak idején olvastam az adaptáció alapját szolgáltató Moldova regényt, a sánta Nagyezsdára emlékeztem is. Funtek annyira visszataszító férfi, hogy eképzelhetetlennek tartom, hogy két ragyogó nő is halálosan beleszerethessen.
Az 1987-ben forgatott film története az 1951-52-es években játszódik, főhőse Flandera János (Funtek Frigyes – eszméletlenül csúnya, ilyen arccal főszerepet bízni rá bűn - alakításával, aki mostanában kétlaki életet él, egyrészt Cannes-ban, másrészt Győrben, ahol a színház művészeti vezetője.) A lókupec apától származó Garas Dezső is játszik benne, ő szokás szerint nagyon jó. A legnagyobb meglepetést Ráckevei Anna okozta, minden szavát értettem, gyönyörűen beszél és még szép is. Akarnok egy nő lehet, mert a debreceni Csokonai Színház igazgatónője, ugyanakkor „kedvenc” színidirektorom dédelgetett favoritja. A film valahogy kevés volt, bár lehet, hogy ’87-ben még számos újdonsággal szolgált, de 2017-ben már eléggé klisés és meglehetősen melodramatikus. Annak idején olvastam az adaptáció alapját szolgáltató Moldova regényt, a sánta Nagyezsdára emlékeztem is. Funtek annyira visszataszító férfi, hogy eképzelhetetlennek tartom, hogy két ragyogó nő is halálosan beleszerethessen.