Az Erőszakik anno a dialógusaival teljesen levett a lábamról, mai napig idézgetünk belőle a baráti társaságban. Ott a fekete humor dominált, de már az előzetesekből is látszott, hogy a Három óriásplakát Ebbing határában komorabb hangvételű lesz, és itt csak nyomokban jelenik meg a humor. Viszont drámaként is sikerült egy kimagasló alkotást letenni az asztalra. A történet egy óriási tragédiára épít, de magát az eseményt nem mutatják be. Ehelyett Frances McDormand elképesztő alakítása adja át a veszteség és a fájdalom minden árnyalatát. Karakterfejlődés szempontjából azonban Sam Rockwell viszi a prímet: kezdetben a humor forrása, majd a fináléig eljut arra a szintre, hogy drámai alakításával még McDormandet is beéri. A két színész egyértelműen a vállán viszi a filmet, és ehhez jön még Woody Harrelson remek játéka, a fantasztikus filmzene és a gondolkodtató lezárás. Ha akarnék, se tudnék belekötni: egy bűnügyi dráma ritkán köt le ennyire.
Az Erőszakik anno a dialógusaival teljesen levett a lábamról, mai napig idézgetünk belőle a baráti társaságban. Ott a fekete humor dominált, de már az előzetesekből is látszott, hogy a Három óriásplakát Ebbing határában komorabb hangvételű lesz, és itt csak nyomokban jelenik meg a humor. Viszont drámaként is sikerült egy kimagasló alkotást letenni az asztalra. A történet egy óriási tragédiára épít, de magát az eseményt nem mutatják be. Ehelyett Frances McDormand elképesztő alakítása adja át a veszteség és a fájdalom minden árnyalatát. Karakterfejlődés szempontjából azonban Sam Rockwell viszi a prímet: kezdetben a humor forrása, majd a fináléig eljut arra a szintre, hogy drámai alakításával még McDormandet is beéri. A két színész egyértelműen a vállán viszi a filmet, és ehhez jön még Woody Harrelson remek játéka, a fantasztikus filmzene és a gondolkodtató lezárás. Ha akarnék, se tudnék belekötni: egy bűnügyi dráma ritkán köt le ennyire.