Egy komment alapján, amelyik zseniálisra értékelte én is megnéztem. Annyit leszűrhetek, hogy az illető véleményét soha máskor ne vegyem figyelembe. Bivalyerős jóindulattal is csak közepesre értékelem, mert a film teljesen irreális, nélkülöz minden életszerűséget. Kezdve azon, hogy miért pont tíz év elteltével küldik a profi bérgyilkost az áruló Parker (Terence Stamp – emlékezetes alakítása 1968-ból Pasolini Teorémájában) nyomába? Jó, elfogadom, hogy csak ennyi idő alatt sikerült kinyomozni, hogy Spanyolországban él. A bérgyilkos Braddock (John Hurt) viselkedését csak paródiaként tudom értékelni, savanyú, mint a káposzta, szótlan, mint egy karthauzi szerzetes és kegyetlen, mint a Végzet. Myron, a lóti-futi segédje (Tim Roth hirtelenszőkén) eléggé retardált figura, nem valószínű, hogy csekély értelmi képességével ilyen „munkakörben” alkalmazzák. Vontatott történetvezetés, a 98 perces játékidő a duplájának tűnik. Utoljára még egy mondat a zenéről, illetve Paco de Lucia pöntyögéséről: tudom, hogy a világ egyik leghíresebb gitárvirtuóza, akik szeretik nyugodtan hallgassák éjjel-nappal, de számomra a filmben hallható tevékenysége roppant módon idegesített. Belátom – sok egyéb mellett – nem értek a zene ezen ágához sem, de azért nem kötöm fel magam.
Egy komment alapján, amelyik zseniálisra értékelte én is megnéztem. Annyit leszűrhetek, hogy az illető véleményét soha máskor ne vegyem figyelembe. Bivalyerős jóindulattal is csak közepesre értékelem, mert a film teljesen irreális, nélkülöz minden életszerűséget. Kezdve azon, hogy miért pont tíz év elteltével küldik a profi bérgyilkost az áruló Parker (Terence Stamp – emlékezetes alakítása 1968-ból Pasolini Teorémájában) nyomába? Jó, elfogadom, hogy csak ennyi idő alatt sikerült kinyomozni, hogy Spanyolországban él. A bérgyilkos Braddock (John Hurt) viselkedését csak paródiaként tudom értékelni, savanyú, mint a káposzta, szótlan, mint egy karthauzi szerzetes és kegyetlen, mint a Végzet. Myron, a lóti-futi segédje (Tim Roth hirtelenszőkén) eléggé retardált figura, nem valószínű, hogy csekély értelmi képességével ilyen „munkakörben” alkalmazzák. Vontatott történetvezetés, a 98 perces játékidő a duplájának tűnik. Utoljára még egy mondat a zenéről, illetve Paco de Lucia pöntyögéséről: tudom, hogy a világ egyik leghíresebb gitárvirtuóza, akik szeretik nyugodtan hallgassák éjjel-nappal, de számomra a filmben hallható tevékenysége roppant módon idegesített. Belátom – sok egyéb mellett – nem értek a zene ezen ágához sem, de azért nem kötöm fel magam.