A dramaturgia jó, egy közelgő katasztrófa lehetőségének lebegtetése, és az érdekes párbeszédek fenntartják az ember érdeklődését. Ehhez persze kellettek a nagy nevek is, mert valljuk be, ilyen unalmas címmel és borítóval nem lehet moziba csalogatni a nézőt. Ezzel nagyjából ki is merítettem az alkotás erényeinek felsorolását.
Egy összeesküvés-elméletre építették a történetet, ami a semmiből jön, és sehová sem vezet. A karakterábrázolás öncélú, nem illeszkedik szervesen a sztoriba, ráadásul egyes jelenetekre abszolút nem volt szükség, nem tettek hozzá a filmhez, csak időhúzásra jó, ami egy több mint kétórás film esetében indokolatlan. A nézők félrevezetésére használt jelenetek a végén magyarázat nélkül maradnak, mint ahogy az egész elmélet is ezer sebből vérzik.
Igazából nem érted a történetet. Mindent elmondanak azok, akik irányítanak, csak vannak, akik ezt nem hiszik el. Konteónak tartják. Aztán mégis csak szépen lassan beigazolódik minden konteó, csak idő kérdése.
A dramaturgia jó, egy közelgő katasztrófa lehetőségének lebegtetése, és az érdekes párbeszédek fenntartják az ember érdeklődését. Ehhez persze kellettek a nagy nevek is, mert valljuk be, ilyen unalmas címmel és borítóval nem lehet moziba csalogatni a nézőt. Ezzel nagyjából ki is merítettem az alkotás erényeinek felsorolását. Egy összeesküvés-elméletre építették a történetet, ami a semmiből jön, és sehová sem vezet. A karakterábrázolás öncélú, nem illeszkedik szervesen a sztoriba, ráadásul egyes jelenetekre abszolút nem volt szükség, nem tettek hozzá a filmhez, csak időhúzásra jó, ami egy több mint kétórás film esetében indokolatlan. A nézők félrevezetésére használt jelenetek a végén magyarázat nélkül maradnak, mint ahogy az egész elmélet is ezer sebből vérzik.