Egy család kirándulása egy luxusházba baljós fordulatot vesz, amikor egy kibertámadás kiiktatja az eszközeiket, és két idegen jelenik meg az ajtóban, akik egy közelgő katasztrófa hírét hozzák magukkal.
(Hupka Adrián)Egy család kirándulása egy luxusházba baljós fordulatot vesz, amikor egy kibertámadás kiiktatja az eszközeiket, és két idegen jelenik meg az ajtóban, akik egy közelgő katasztrófa hírét hozzák magukkal.
(Hupka Adrián)A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Julia Roberts egy idegbeteg nő, aki a családjával elutazik. Partra futó tanker hajó, amitől nagyon a szemük sem rebben. Attól annál inkább, hogy egy nyálas (tömeggyilkosnak tűnő) apa a lányával megjelenik, és magáénak mondja a házat. Majd kihulló fogsor a 16 éves gyereknél, de anyaként nem egy kórház felé veszik az útjukat, hanem a szomszéd farmra „aszpirinért”. Embert bámuló vadállatok, akik „figyelmeztetni akarnak valamire”? Mire is? Rém ijesztő és funkció nélküli jelenetek ezek. Aztán a felnőtt arcú kislány, aki nincs eléggé berezelve, így aztán nekiindul az ismeretlennek. És végre tudja nézni a kedvenc sorozatát! Hát ez de remek! Megszűnik számára a világ. És megszűnik a film is. Itt a vége, fuss el véle! Mi ez máááár????
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Na igen, az a jó öreg értő olvasás... Dráma: Alapvetően párbeszédekre épülő mű, a művészeti hatását az egyedi cselekvéseken keresztül, jelen időben mutatja be, így érzékelteti, egyben bemutatja erőteljes hatását! Ez pedig műfajilag dráma volt, akár e... Teljes kritika
A Netflix Ruman Alam 2020-as sikerkönyvét adaptálta az eddig inkább csak sorozatokon és egy feledhető romantikus filmen dolgozó Sam Esmail rendezésében, a főszerepeket pedig olyan nevek kapták, mint Julia Roberts, Ethan Hawke, Mahershala Ali és Kevin... Teljes kritika
Ebben a thillerben a legborzasztóbb az erőltetett „megrázó” (valójában macskanyávogás) filmzenesorozat volt, amit aztán minden jelenet alá be lehetett keverni, és várhattuk a nagy csapást... ami végül soha nem jött el. Rengeteg mini filozofálás mellett egy kétórás hatásszünet ez a film. A színészi játék ennek ellenére nem volt rossz, de sajnos nem enyhít a rendezés böteségén.
Azt kb. majdnem mindenki tudja, ha kikapcsolnák a netet pár napra, az emberek a panelokból ugrálnának ki fejjel az ablakon. Nem kellenek ilyen gondolatébresztő filmek, mindenki tudja, hogy az emberek pár napon belül beleőrülnének a technika hiányába. Megmutatja a történet, hogy mindenkinek az élete a telefon és az internet körül mozog. Amúgy a színészek nagyon jók, és a megformált karakterek is. Értelme nem sok, a végén akaratlanul is bele akarunk dobni egy vázát a képernyőbe... A gyerekeket pont olyanoknak mutatja be, mint a mai tizenévesek most valójában. Elmaradhatatlan zászló és természetesen a Netflix hozza a formáját, bújtatott fehér rasszista mondatok... Meg hogy mindenki az USA pusztulását akarja... Nos, összegezve: jópofa film, hiába gondolkodtat el, változni semmi sem fog... a végszó meg egyszerűen pocsék.
Az partra futó tartályhajó neve White Lion. Ez volt a neve az első hajónak, amely afrikai rabszolgákat szállított Amerikába.
A pár hálószobájában, az ágy feletti hullámos kép folyamatosan változik a film során, egyre több víz látszik rajta. A nappaliban lévő fekete-fehér Rorschach-jellegű kép is minden jelenetben változik.
A film Rumaan Alam Távol a világtól című könyve alapján készült. A könyvben Mr. Washington nem a lányával érkezik a Long Island-i nyaralóba, hanem a feleségével, Ruth-szal. (A filmbéli lányának szintén Ruth a neve.)
Ez Sam Esmail és Julia Roberts harmadik közös munkája a Gaslit (2022) és a Homecoming (2018) első évada után.
Denzel Washington lett volna eredetileg az egyik főszereplő, de visszalépett, és helyére Mahershala Ali került.