Egy váratlan előléptetés egy keményvonalas fedezeti alapnál a szakadék szélére sodorja egy fiatal pár kapcsolatát...

Egy váratlan előléptetés egy keményvonalas fedezeti alapnál a szakadék szélére sodorja egy fiatal pár kapcsolatát...
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Ékes példa arra, hogy miért nem jó, ha egy párkapcsolatban lévők ugyanazon a helyen dolgoznak, főleg egy olyan környezetben, ahol ekkora versenyhelyzetben vannak. Titkolják a kapcsolatukat, mert tudják, hogy szabályt sértenek. Működik is a dolog, egészen addig, amíg a pasi helyett a csajt léptetik elő. Ilyenkor egy nő mindig megkapja, hogy biztos csak bejött a főnöknek, dugtak, vagy csak azért kapta meg, mert jól mutat, hogy egy nő is van a csapatban. Igen, a nőknek mindig nehezebb. Amikor a pasi is ezt hazudja magának, nem tudja lenyelni, hogy jobb nála a nő, még a férfiassága is cserben hagyja, nem tud teljesíteni. Belátják, hogy egyikőjüknek fel kellene mondania, de a pasi nem tudja felfogni, hogy ő az, aki nem maradhat a cégnél. És a nő szerencsére nem áll be mögé, hogy feladja a saját karrierjét. A film vége drámai dolgokat tartogat, hatalmas a feszültség, pont elég szexualitás is van benne, a végén még a nő is rendesen helyreteszi a pasit, így kellene ezt mindenkinek, akit megpróbálnak elnyomni, bántalmazni. Nagyon tetszett a film, a színészek is jók benne, nálam ez az a kategória, amit akár újra megnézek majd pár év múlva.
A film meglehetősen pontosan ábrázolja az amerikai spekulációs világ vadnyugati mentalitását és a végletekig felfűtött intenzitását. Nem is hiszem el, hogy Netflix produkció, erőteljesek az alakítások, és a rendező is jól érzékeltette a feszültséget. A cselekményről spoilermentesen: látjuk, hogy van egy pár, akik egy New York-i befektetési alapkezelő cégnél dolgoznak, keményen hajtanak, és ahogy egy amerikai cégnél ildomos, a lehető legnagyobb titokban tartják a kapcsolatukat. Ezt a kezdeti idillt robbantja szét egy előléptetés, amit követően kiderül, hogy ki erős és ki az, aki egy mérgező, gyenge személyiség, aki mindent hazavág. 5 csillagot adtam a filmre, de ha 10-es skálán kellene pontozni, akkor 9/10-re értékelném. Azt az 1 pontocskát azért vontam csak le, mert bár párkapcsolatban igen vakká tudnak válni az emberek az igazságra, és nagyon tudnak hazudni maguknak, aki ekkora észkombájn, mint ők ketten, ahol az apró jelek, a nehezen megszerezhető apró információk felismeréséből és kihasználásából élnek, ott az elszenvedő félnek képesnek kellene lenni felismerni, hogy sz*r van a palacsintában, és jóval korábban be kellene nála kapcsolnia a vészcsengőnek. Nagyon jó film, nézzétek bátran!
A „Mindent szabad” egy rendkívül kíméletlen, alig-erotikus thriller két ambiciózus pénzügyi elemzőről, akik túl sokat isznak, túl keveset alszanak, és érzelmeiket idegenként kell megélniük a munkahelyen. A nem túl ígéretes kapcsolatot nem nyírja ki a forgatókönyv a film elején, a sok feszült pillanatot csak halmozza az író, érezteti velünk, itt valami robbanni fog. A pénz, a hatalom és a nemek harcának háromszögéből nem tud felülkerekedni a szerelem, a vágyakozás kegyetlen harcban áll az agresszióval, a lelki sebek testi zúzódásokká válnak. Ezzel a munka és az élvezet keverése egy szerelmi katasztrófa receptje lesz, a film inkább egy stresszes dráma, mint thriller. A cselekmény, az előadás felforr a záró felvonásban, és a film teljesen elveszíti addig jegesen kiszámítható hidegvérét. A produkció jól felépített forgatókönyve és az ügyes rendezés, a rendkívül jó párbeszédek egy tüzes jelenetben csúcsosodnak, ahol a pár hatalmi dinamikája milliónyi értelmezést fog majd megindítani a nézői véleményekben!