Egy festőnő szemtanúja egy gyilkosságnak. A bérgyilkos észreveszi, hogy tetten érték, ezért el kellene hallgattatnia a nőt, ő azonban életben hagyja, amivel sikerül magára haragítania megbízóit.
(mamiéstöti2)Egy festőnő szemtanúja egy gyilkosságnak. A bérgyilkos észreveszi, hogy tetten érték, ezért el kellene hallgattatnia a nőt, ő azonban életben hagyja, amivel sikerül magára haragítania megbízóit.
(mamiéstöti2)Christophe Gans nevéhez sok filmes érdekesség fűződik, Samuel Hadidával közösen több minőségi produkciót is letettek az asztalra. A Könnyező Harcos az egyik legjobb rendezése, a főszerepben pedig a méltatlanul mellőzött Marc Dacascos látható, aki a kilencvenes évek elején több harcművészeti filmben is szerepelt, ám végül eltűnt a B-filmek süllyesztőjében, és csak a jóisten és az ügynöke a megmondhatója, hogy mindez csak a rossz szerepválasztásainak volt-e köszönhető. Ebben a filmben kifejezetten jó a szerelmes bérgyilkos szerepében, és a rá vadászó nyomozót alakító Tchéky Karyo is hozza, amit kell. Először furcsán hatnak a totál belassított fegyverpárbajok, de Gans filmjeiben mindig is volt valami líraiság, érzékenység a képi világot illetően. Dacascos látványos akrobatikus mutatványai lenyűgözőek, és úgy általában az egész film nagyon rendben van. Hangulatos, remek a zene, a színészek is remekül teljesítenek (főleg az ázsiaiak), kellően misztikus, régimódi akciómozi.
Stabil lábakon álló harcművészetes B-film, se több, se kevesebb. Ha tudod, mit várj tőle, azt meg is fogod kapni, de óvatosan azért az elvárásokkal!
A film egy japán manga alapján készült.