Minden percet élveztem. Lekötött és szórakoztatott. Sok filmet láttam már, de ehhez foghatót még nem. Az apró logikai bakiktól eltekintve tökéletes kikapcsolódást nyújt mindenki számára, aki jegyet vált rá, és nem csak Liam Nesson miatt. Több
Remake hátán remake, egyik a kedvencünk, a másikat már el is felejtettük, a harmadikba pedig bele se merünk gondolni, hogy vajon miért is készülhetett. Már annyi ilyennel találkoztunk, hogy még azon sem lepődünk meg, amikor öt éven belül látunk egy újabb változatot ugyanabból a történetből. De ebben az esetben persze mindig benne van a pakliban, hogy bár tényleg nem csodálkozunk, viszont nem is vagyunk annyira kíváncsiak az új filmre, főleg, ha az első változat már belopta magát a szívünkbe. Érdemes azt az emléket elrontani vagy engedjünk a halványan pislákoló kíváncsiságunknak és adjunk egy esélyt az új változatnak is? Több
Liam Neeson viccesre vett ámokfutása ezáltal kellemetlen jelenetekkel, nevetségesen blőd poénokkal és rettentően bárgyún megvalósított utánérzésben tündököl a vásznon. Érdekes döntés, hogy alig pár évvel egy sikeres eredeti után a rendező meglovagolva a sikert, átülteti Amerikának filmjét. Persze az anyagiak nagy vonzerővel bírnak, számomra kissé mégis elkeserítő mennyire nem tudja befogadni odaát a világ az európai filmeket. Több
Az alapanyag tükrében azonban hatalmas csalódás, amit Hans Petter Moland saját magát remake-elve összehozott, így ezúttal is érvényes a közhelyes verdikt: aki jól szeretne szórakozni, inkább válassza az eredetit! Több
Hiszen Az eltűnés sorrendjében pont úgy viszonyul a Dermesztő hajszához, ahogy a két film címe. Mintha A halál kilovagolt Perzsiából az Alkoholizmus veszélyei címen születne újjá. Több