Azt azonban nem lehet vitatni, hogy amit Elia Suleiman elénk tár, az görbe tükör, és talán a film címe sem véletlen. A Mennyországnak kell lennie. De sokkal inkább a pokolról van szó, ahonnan nincs semmilyen kiút. Több
A Mennyország... amúgy is színtiszta mozi, amit elsősorban látni kell, és csak azután beszélni róla, hogy kinevettünk magunkból minden keserűséget, hogy végül Suleiman utolsó arckifejezésére, a remény észrevehetetlenül apró, talán csak odaképzelt mosolyára emlékezzünk. Több
Ha belegondolunk annak a háborús konfliktusok sújtotta övezetnek a történetébe, ahonnan Elia Suleiman származik, nem is csodálkozhatunk, hogy legújabb alkotását is át- meg átszövik a közel-keleti terület mindennapjait meghatározó, az európai néző szemének olykor groteszknek ható jellemzők. Éppen erre apellál, megfelelő mennyiségű öniróniával szemlélve életét, melyet burleszkszerű elemekkel színezve egészen az abszurditásig képes elvinni a filmvásznon. Több