2022.05.06 22:35 F79 Olvasottság: 596x
2

Egy újszülöttnek minden új

Láttam már ezt a filmet. Sokszor. És mindig más címmel. Más szereplőkkel. Más évből. De mindig ugyanazzal a felállással, ugyanazzal a csavarral, ugyanazzal a dramaturgiával. Hitchcock mester öröksége a mai napig eltartja az ötlettelen filmes kollégáit.

Szeretet, bűntudat, beteges kötődés, elborult elme. Jól ismert összetevői egy, a Psycho nyomdokaiban járó thrillernek. Modern környezet, helyes fiatalok, és egy Ház az utca végén. Ennyi kell a bejáratott sztori újracsomagolásához. És persze a csavar, aminek meghökkentőnek, letaglózónak és váratlannak kell lennie, hogy átértelmezze az eddig látott történetet, és új irányt adjon a cselekménynek. Csakhogy ez a csavar már nem működik. Tudjuk, ismerjük és várjuk, hogy mikor fordul a történet az általunk sejtett irányba. És nem várunk hiába. Bekövetkezik az, aminek be kell következnie.

Egy újszülöttnek minden új

Szépen felvonul a filmben a Hitchcock-műhelyéből megmentett szerszámkészlet. Mindig többet tudunk, mint a szerencsétlen főszereplő. Látjuk a baljós előjeleket. Feltárulnak a sötét titkok. És végül minden és mindenki a helyére kerül.

Ez a film egy korrekt iparosmunka. A dramaturgia és a rendezés kitöltötte a sablont. A színészek pedig rutinból hozták a kötelező karaktereket. A siker kapujában álló Jennifer Lawrence-nek ez a mozija egy évben jelent meg Az éhezők viadalával, amelyben bebizonyosodott, hogy a színésznőben több lehetőség van, mint egy pszichopatával szerencsétlenkedő tinilány megformálása.

Aki egy könnyed esti borzongásra vágyik, és biztosra akar menni egy jól ismert műfaj kipróbált elemeivel, az nem fog csalódni ebben a filmben.

dráma | horror | thriller

Miután édesanyjával egy kisvárosba költözik, egy tinédzser rájön, hogy az utca végén lévő házban baleset történt. A dolgok még bonyolultabbá válnak, amikor... több»

2