Az egykori CIA-kémek, Emily és Matt újra visszakényszerülnek munkakörükbe, miután lelepleződik a titkos személyazonosságuk.
(Hupka Adrián)
Az egykori CIA-kémek, Emily és Matt újra visszakényszerülnek munkakörükbe, miután lelepleződik a titkos személyazonosságuk.
(Hupka Adrián)A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Cameron Diaz visszatért, de sajnos nem szélesvászonra, hanem kis képernyőre, amit a Netflix prezentált. Személyes véleményem az, hogy nem tudom, a vállalat hogyan csinálja, mivel számos hírességet sikerül magukhoz „láncolni” és arra ösztökélni őket, ... Teljes kritika
A film meglepően jól indul ahhoz képest, hogy két nem igazán tehetséges színész kapta a főszerepeket (Cameron Diaz és Jamie Foxx személyében ). Humoros is, élvezhető is, raktak mögé valami egyszerű kis sztorit. Aztán az az érzésed, mintha valaki más vette volna át a karmesteri pálcát, és elvitte valami extrémen gagyi irányba az egészet. A gyerekek elrablásakor hirtelen esik egyet a minőség, majd az üldözések kezdetétől valami feldolgozhatatlanul bugyuta az egész. Ha sikerült volna megtartani a film első felének a minőségét, akkor tán még 4 csillagos is lehetne. Nem javít rajta a Glenn Close által megformált karakter sem. Neki több is juthatott volna a filmben... tán javított volna valamit... Bár az üldözéses rész annyira borzalmas, hogy azon tán még Chuck Norris sem tudna javítani. Megtekintése azoknak javasolt, akiknek mindegy, mit néznek. Vagy a felénél érdemes kikapcsolni, s akkor talán egy jó élmény marad.
Az „Újra akcióban” egy látványosan „dzsémszbondos” bekezdés után még ígéretes volt, de onnan számomra szétesik a produkció, egy szeleburdi család üldözésekkel, lövöldözésekkel tarkított utazásai, idétlenkedő tréfálkozásai paródiaszinten tartják a cselekményfonalat. Hiányzik az eredetiség, a történetet illetően nincs igazi izgalom vagy meglepetés, egy idő után kissé fárasztó ennek a három műfajnak az elegye, amiből egy igen fura massza keveredett a szemem előtt. Hiába a tripla sztárfigura, sem a forgatókönyv, sem a film minősége nem veri le a biztosítékot, a celebmágnesek ugyan húznak minket a képernyő elé, de az eredmény meglehetősen sápadt és villámgyorsan feledhető. Diaz, Foxx és Close varázsa meglehetősen kopottas, persze egy lapos kém-, akció- és vígjátéktörténetben nehéz bomba formát hozni a karakterhibák miatt. Mindannyian megérdemelnének egy jobb történetet. A kelekótya kémcsalád története nem szenzációs, egy családi programnak elmegy. Az amerikai akciójelenetek még mindig a jobbak közül valók és szórakoztatóak. Azt javaslom, egyszer meg kell nézni, azután érdemes hamar valami jobb filmet keresni a kínálatban!
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Cameron Diaz és Jamie Foxx elég jó nevek ahhoz, hogy odavonzzák az embereket a képernyők elé. Azonban a film sajnos nem üti meg azt a szintet, amit ilyen nevek mellett várnánk. Amúgy meg pont most láttam az Apple TV-n Mark Wahlberg filmjét, ami szinte ugyanez a sztori. A visszavonult kémről felkerül véletlenül a netre egy videó, ami alapján azonnal rátalálnak régi ellenségei. A gyerekei semmit nem tudnak előző életükről, majd meglepődnek, hogy apu és anyu kemény kémek voltak, menőbbek, mint azt gondolták. Nem igazán tudta lekötni a figyelmemet. Cameron Diazt jó volt látni, végre egy színésznő, aki nincs agyonbotoxolva, és megmaradt az arca. A film elején viszont a repülőgépes jelenet szerintem nagyon gáz. Zuhan a repülő, a fél oldala ki van szakadva, ők meg ide-oda tudnak rohangálni benne. Ma már jobban tudják imitálni az ilyen jeleneteket, mint régen, de még mindig nem tűnik valóságosnak. Szóval a film tele van klisékkel, önbizalomhiányos szülőkkel, autós üldözés a családi autóval, mindennel, amit már láthattunk másik hasonló témájú filmben.
Jamie Foxx és Glenn Close korábban már szerepeltek MCU-produkcióban, Foxx a Pókember: Nincs hazaút (2021 ), Close pedig A galaxis őrzői (2014) című filmben.
Ez Jamie Foxx negyedik Netflix-filmje a Project Power: A por ereje (2020), a Nappali műszak (2022) és a Tyrone klónja (2023) után.