David Cronenberg azon kevés ikonikus rendezők egyike, akiknek a neve összeforrt egy zsánerrel. Sőt, mi több, neve fogalommá nemesedett, és a legtöbb filmrajongó tisztában van vele, hogy mire is számítson, ha azt hallja: cronenbergi testhorror. Legújabb filmjében, a cannes-ban bemutatott Crimes of the Future-ben a rendező visszatért az általa felfuttatott filmstílushoz, de a végeredmény színvonala némileg távol marad a legjobb filmjeitől. Az elhivatott cronenbergisták azonban megtalálhatják benne mindazon elemeket, amik miatt kedvelni lehetett a rendező csúcskorszakát. Több
David Cronenberg új horrorfilmjének befogadásához nem annyira erős idegekre, inkább erős gyomorra van szükség. Az 56. Karlovy Vary-i filmfesztiválon néztük meg az ember fizikai és morális határaival kapcsolatban izgalmas kérdéseket felvető alkotást. Több
David Cronenberget sokáig a testhorror mestereként ünnepeltük, azonban bő két évtizedre elhagyta ezt a zsánert, hogy A jövő bűneiben visszatérjen hozzá. Ám ez a visszatérés inkább hat kísérletnek, semmint egy vérbeli Cronenberg-filmnek. Több