Játssz egy iPad-ért! · Keressük a nap véleményíróját! Nyerj mozijegyet minden nap! · Fórum (új!) Login  
82
Filmadatlap
 
27
Szereplők
7
Vélemények
6
Képek
1
Videók
 
ArpiHajdu és Réci   2017. 05. 18.

Van élet a Keresztapa első két része után/mellett? Természetesen van, és a Magánbeszélgetést nem véletlenül sorolják Coppola jobb filmjei közé. Valóban egy lassabb tempójú moziról van szó, de nem unalmas, ráadásként pedig nagyon ügyesen teremti meg az atmoszférát a rendező. Még azzal sem lehet megvádolni, hogy idejét múlt lenne, hiszen bár a technikai eszközök változhattak, de a téma továbbra is adott: a lehallgatás, a mások életében való kutakodás, s az, hogy erre egy komplett iparág épül. Az viszont nagyon tetszett, hogy bár Hackman figurája a legjobb ebben a szakmában, mégsem a hidegvérű profi benyomását kelti, sokkal inkább egy esendő figura (a ruházkodása, a megjelenése, a stílusa, sőt, még a munkája során használt eszközei alapján is). S bár"csak" egy filmről van szó, az nem egy elhanyagolható szempont, hogy a készítés és a bemutató alatt robbant ki a Watergate-botrány, amelyben szintén a lehallgatások játszották a főbb szerepet (persze ez csak spekuláció, de így visszatekintve olyan hatást kelt, mintha a jövőbe láttak volna a film készítői)
A Magánbeszélgetés egy fontos társadalmi problémát vetített le az egyéni dráma szintjére, egy nagyszerű színészi játékkal és egy igazán elgondolkodtató befejezéssel. Ne ijesszen meg senkit, hogy egy '74-es filmről van szó, a mögöttes tartalom mint sem változott, tényleg ott a helye a kultfilmek táborában.

 
Deku   2017. 10. 22.

Középszerű lett a film maga de nem zavart különösebben szerintem tévés hangulatot hozta és ennyi. Ez a film nem sikerült valami hatalmas durranásra, de ez annyira engem most nem zavart mint máskor. Amit akart azt elérte és ennyi.


 
kmona   2016. 06. 29.

Az egyik legjobb film, amit ebben a műfajban eddig láttam, minden megvan benne, ami kell. Nem agyatlan és ostoba a történet, ugyanakkor nem is túl elvont, kellő akciózás és kellő lélektaniság. Szerintem ilyen egy jól eltalált koncepció.

 
Berto49   2018. 09. 24.

A hetvenes évek hollywoodi újdonságkeresésének megkerülhetetlen darabja, amely egyben Antonioni „Nagyítás”-ának újragondolása. Remekül reprezentálja az európai művészfilm jelentős hatását az amerikai filmkészítésre, azzal a különbséggel, hogy a bűnügyi történet vége nem tartja bizonytalanságban a nézőt, megtudjuk, hogy valójában mi is történt. A film főhőse Harry Caul profi lehallgatási szakértő, mesterségének kiváló képviselője traumáktól szenvedő ember. A történet során magas szakmai elvárásai ellentétbe kerülnek lelkiismeretével és ez a konfliktus személyiségére romboló hatással van. Ezt az összetett karaktert Gene Hackman élete legnagyobb alakításával jelenítette meg. Coppola filmje szinte látnoki módon jelezte, hogy a lehallgatási botrányok a nem távoli jövőben, a politika világában milyen földrengésszerű változásokat hoznak majd. David Shire zenéje azonos szinten van a film remek, ma is aktuális mondanivalójával, nívójával.

 
Hakker   2018. 07. 18.

A film nem is annyira tetszett viszont a párbeszédek zseniálisak voltak. Coppola remek rendező, modjuk nem tartozik a kedvenceim közé. Egyszer mindenképp érdemes megnézni a filmet.

Gene Hackman
 

A filmben Gene Hackman testvére, Richard Hackman is játszik, méghozzá kettős szerepben: ő alakítja a papot a gyóntatóban és az egyik biztonsági őrt.

(ArpiHajdu és Réci )
 

Coppola már 1966-ban megírta a film vázlatát, ám addig nem tudott pénzt szerezni a megvalósítására, amíg a Keresztapa sikeres nem lett.

(ArpiHajdu és Réci )
 

Francis Ford Coppola a saját alkotásai közül ezt a filmet tartja a kedvencének.

(ArpiHajdu és Réci )


  Előzetes A film adatlapja
Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez. Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.