
Érdekességek (6)
A film összbevétele 435 782 dollár volt (imdb.com), míg a magyarországi piacon 11 757 380 forintot termelt. A hazai mozik összesen 6 649 mozijegyet értékesítettek a produkcióra.
A film a valósághoz való kapcsolódásában merész, hiszen a mélyen elfojtott anyai félelmeket és a toxikus (mérgező, káros) anyaság elvárásait helyezi a középpontba. Hanna Bergholm rendező egy horrorparódiát (gúnyos utánzatot) akart készíteni a blogger-anyák és az Instagram-élet tökéletességi kényszeréről, ahol a boldogság csak egy maszk, amit le lehet húzni.
A film csúcspontján Solalinnának nemcsak Tinja szerepét kell alakítania, hanem a belőle kikelt, hús-vér alteregót (másik én), a Lényt is. Ezt a speciális effektusok (SFX) segítségével oldották meg, de a színésznőnek mindkét karakter fizikai jellegzetességét el kellett sajátítania. Különböző sminkeket és kontaktlencséket viselt, hogy meg tudja különböztetni a jószívű Tinját és a vad, ösztönös Lényt.
A fiatal Siiri Solalinna (Tinja) számára ez volt az első főszerep, és hihetetlen érzelmi kihívásokkal szembesült. Karakterének el kellett játszania azt a belső konfliktust, ahogy az anyja (Sophia) nárcisztikus (önszeretetből fakadó) elvárásai és a saját, elfojtott (elnyomott, tudatalatti) dühe közötti feszültség egy fizikai szörnnyé alakul.
A film első ízelítője alapján sokan a Meet the Applegates film hatását vélték felismerni a koncepción.
Az eredeti tervek szerint a film legnívósabb filmesztiválokon debütált volna, helyette az online platformokon lesz elérhető.