A The Card Counter széttartó, kissé felszínes és kiismerhetetlen mű, mégis bevisz néhány gyomrost és szabadon végigzongorázza az érzelmeinket is – nem pókerfilm, nem buddy movie, nem románc és nem bosszúfilm, hanem egy Paul Schrader-film. A hősei lelkiállapotát követve jó és rossz, sötét és esendő, elemelt és realista, szent és profán. Több
Paul Schrader nevéhez örökre hozzátapadt, hogy ő volt Scorsese Taxisofőrjének forgatókönyvírója, pedig azóta saját jogán, rendezőként is emlékezetes életművet épített magának. Miután a 2017-es A hitehagyott című filmmel pályája legnagyobb kritikai sikerét aratta – többek között íróként Oscar-díjra is jelölték –, új filmjében az egyházi közeget a kaszinók világára cserélte, ezzel azonban az őt monomániásan érdeklő témáknak egy cseppet sem fordított hátat. Több
A múlt bűnei mindenkit utolérnek, még a jókat is, így a vezeklés elkerülhetetlen – röviden így summázható Paul Schrader modern Tell Vilmos-sztorija. Több