Kicsit túljátszott, kicsit unalmasan adagolt, de aztán rátették a kapcsolót és odapörköltek. A közepe felé már nem bírtam leállni – az a LA‑i dry cleaner‑es akciórész… brühühűű. Csak a vége maradt túl nyitott, mint egy Instagram‑szösszenet.
Bevallom, az első két rész után azt hittem, ez csak egy könnyed családi melodráma (nem láttam a korábbi évadokat). De tévedtem: a harmadik évad full sötét, tele manipulációval és fekete humorral. Ginny kijött a saját árnyékából.
Néhány epizód után úgy éreztem, hogy a történet nem halad előre, és ismétlődnek a konfliktusok. A színészi játék jó, de a forgatókönyv lehetett volna feszesebb.
Friss színt hoz a sci-fi műfajba. Az önreflexív robot karaktere és a társadalomkritikus elemek jól működnek együtt. A sorozat rövid epizódjai könnyen fogyaszthatók, és a történet is fokozatosan bontakozik ki, bátran merem ajánlani.
Mindig nagyon várom a Exhibition on Screen, és bár mostanában kevesebb volt belőle, a Renoir-ra csakugyan érdemes volt várni. Gyönyörű és igényes dokumentumfilm, amit szerintem nem csak a művészet kedvelői tudnak élvezni.
Hát, túl sokat senki se várjon ettől a filmtől. Amennyira sablonos, annyira kiábrándító a sztori. Csak épp nem szeretném teljesen lepontonzni, így egy gyenge közepesre értékelném.
Egész jól indult, aztán gyorsan szétesik. Szerintem nem egy jó film, látszik mit szeretne elérni, de a dark fantasy nyomába sem ér. A forgatókönyvet meg szerintem mesterséges intelligencia írta.
Annak ellenére, hogy ez egy nagyon kidolgozott film vizuálisan és hangulatában is, a történet valahogy mégsem ragadott meg. Szerintem bőven lehett volna még mit dolgozni rajta.
Én igazából nagyon vártam ezt a filmet, szerintem irtó hangulatos és nagyon tetszettek a főszereplők is. Szerintem ezt egyszerűen mindenkinek látnia kell!^^
77 Ballard (2025)