Soha ne nyomd fullba a kretént! 2x ültem neki, lehet az volt a baj, hogy semmilyen tudatmódosító szer hatása alatt nem álltam, de egyszerűen nem tudtam végignézni. Értem én, hogy multiverzum, meg kreténség kell a mai nézőknek, de nekem szekunder szégyenérzetem volt a film nézése közben. Elolvastam a kritikákat, hogy miért olyan "zseniális" ez a film, de nekek bárhogy próbálják megindokolni és csomagolni a kreténséget attól még az marad, egszerűen borzalom. Ennél akkor lesz lentebb, ha fingós, sz@rós, böfögős poénokkal teletűzdelt film kap majd oszkárt.
Én pozitívan csalódtam, mert az elmúlt 10-20 év magyar vígjáték-terméséből kiindulva nem számítottam semmi jóra. Nosztalgia miatt gondoltam, hogy adok neki egy esélyt, és nem bántam meg. A kikacsintások és poénok nagy részét szerintem csak azok fogják érteni, akik tisztában vannak a Kádár-korszak valóságával, vagy abban éltek. Persze nem egy az egyben, de azért korrajznak egész tűrhető. Kezdve az Ági van? kérdéssel, vagy ha 3 évente valahogy sikerült volna külföldre utazni, akkor is simán előfordult, hogy valamelyik gyereknek nem adtak útlevelet (hogy ne szökj el), igaz, ezt a filmben is elmondják. De a nosztalgiát (ami nálam pozitívum és fölfelé húzta az értékelést) leszámítva csak egy egys... több»
63 Minden. Mindenhol. Mindenkor (2022)
2x ültem neki, lehet az volt a baj, hogy semmilyen tudatmódosító szer hatása alatt nem álltam, de egyszerűen nem tudtam végignézni. Értem én, hogy multiverzum, meg kreténség kell a mai nézőknek, de nekem szekunder szégyenérzetem volt a film nézése közben. Elolvastam a kritikákat, hogy miért olyan "zseniális" ez a film, de nekek bárhogy próbálják megindokolni és csomagolni a kreténséget attól még az marad, egszerűen borzalom. Ennél akkor lesz lentebb, ha fingós, sz@rós, böfögős poénokkal teletűzdelt film kap majd oszkárt.