a The Interview csak egy szokásos Seth Rogen agymenés. Néhol élvezhető ugyan, de leginkább könnyedén felejthető, s még az említett úriember életművében sem foglal el kiemelkedő helyet.Ha nincs a balhé, elképzelhető, hogy bukás, de maximum csak szolid siker lett volna a filmből. Túl sok klisét használ fel és azokat sem mindig jól, túl amerikai és baromira felszínes az egész. Ez csak egy bromance vígjáték amelynek a hátterét most éppen Észak-Korea szolgáltatja, de mind a diktátor, mind maga az ország csak szépen beállított háttér ahhoz, hogy Franco és Seth Rogen jól érezzék magukat és körüljárhassák (láthatóan) kedvenc témáikat. Sorjáznak hát szép sorban az altesti, 'butthole" poénok, a rasszista humorbombák és az aktuális popkult utalások. (A Hobbit és A Gyűrűk Ura kerül elő legtöbbször, mert Peter Jackson második Középfölde-trilógiájának lezáró epizódja van most a filmvilág fókuszában: ebből is látszik, hogy nem hülyék a készítők.)
a The Interview csak egy szokásos Seth Rogen agymenés. Néhol élvezhető ugyan, de leginkább könnyedén felejthető, s még az említett úriember életművében sem foglal el kiemelkedő helyet.Ha nincs a balhé, elképzelhető, hogy bukás, de maximum csak szolid siker lett volna a filmből. Túl sok klisét használ fel és azokat sem mindig jól, túl amerikai és baromira felszínes az egész. Ez csak egy bromance vígjáték amelynek a hátterét most éppen Észak-Korea szolgáltatja, de mind a diktátor, mind maga az ország csak szépen beállított háttér ahhoz, hogy Franco és Seth Rogen jól érezzék magukat és körüljárhassák (láthatóan) kedvenc témáikat. Sorjáznak hát szép sorban az altesti, 'butthole" poénok, a rasszista humorbombák és az aktuális popkult utalások. (A Hobbit és A Gyűrűk Ura kerül elő legtöbbször, mert Peter Jackson második Középfölde-trilógiájának lezáró epizódja van most a filmvilág fókuszában: ebből is látszik, hogy nem hülyék a készítők.)