Látványos, könnyed kaland-vígjáték, amely Verne klasszikusát dolgozza fel modern, humoros formában. A film stílusa elsősorban Jackie Chan akcióvígjátékainak hangulatát idézi: pörgős, színes, sok helyszínt és vizuális poént vonultat fel, miközben a történet fókuszában Fogg excentrikus feltalálója és Passepartout (Jackie Chan) dinamikus párosa áll. A cselekmény inkább Jackie karakteréhez igazodik, a kaland helyett az akció és vígjáték dominál, a fő karakterek szerethetők, de mélyebb drámára nem törekszik. Steve Coogan visszafogott brit humort hoz, míg Chan hozza a jól ismert fizikai komédiát, a mellékszereplők (pl. Arnold Schwarzenegger) csak rövid időre bukkannak fel. A forgatókönyv egyszerű, a rendezés főleg az akciókra és tájképekre koncentrál; objektíven kissé sekély, de szórakoztató kikapcsolódás. Inkább a családi mozit, akció- vagy Jackie Chan-rajongókat célozza, nem a könyvhűséget kereső Verne-fanokat.
Látványos, könnyed kaland-vígjáték, amely Verne klasszikusát dolgozza fel modern, humoros formában. A film stílusa elsősorban Jackie Chan akcióvígjátékainak hangulatát idézi: pörgős, színes, sok helyszínt és vizuális poént vonultat fel, miközben a történet fókuszában Fogg excentrikus feltalálója és Passepartout (Jackie Chan) dinamikus párosa áll. A cselekmény inkább Jackie karakteréhez igazodik, a kaland helyett az akció és vígjáték dominál, a fő karakterek szerethetők, de mélyebb drámára nem törekszik. Steve Coogan visszafogott brit humort hoz, míg Chan hozza a jól ismert fizikai komédiát, a mellékszereplők (pl. Arnold Schwarzenegger) csak rövid időre bukkannak fel. A forgatókönyv egyszerű, a rendezés főleg az akciókra és tájképekre koncentrál; objektíven kissé sekély, de szórakoztató kikapcsolódás. Inkább a családi mozit, akció- vagy Jackie Chan-rajongókat célozza, nem a könyvhűséget kereső Verne-fanokat.