Egy párizsi divatház tulajdonosának kedvenc szórakozása a hozzá betérő menyecskéket hentesbárddal hátbaveregetni.
(Menyét Ibolya)A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Mario Bava itt sem fukarkodott a giallo műfajára jellemző stílusjegyekkel. Magyarán a vérrel és az erotikával, no és ezek nyers, de mégis velős egyvelegével... Il rosso segno della folia 1970, avagy Az őrület vérvörös jele 1970, de én már megszoktam ... teljes kritika»
Mario Bava "lecsupaszított" magyar címmel ellátott alkotása egy furcsa, egyszerre nyomasztó és groteszk filmet takar, amely első látásra ugyan "horrornak"/giallónak tűnik, mindamellett sokkal többféle olvasata lehetséges. (Az eredeti cím talán titokz... teljes kritika»
Mario Bava (1914–1980) filmrendező neve az egyik legismertebb volt a 60-as és 70-es évek olasz filmgyártásában, hisz eme úriember megszámlálhatatlan mennyiségben készítette a krimiket, a horrorfilmeket és az elsősorban leginkább Olaszországban elterj... teljes kritika»
Habár a jelenetek zömét már 1968 szeptemberében és októberében rögzítették, a keretek hamar kimerültek, és csak 1969 októberére sikerült annyi pénzt előteremteni, hogy a felvételeket befejezzék.
(Filmbarbár)A férfi főszereplőt alakító Stephen Forsyth úgy emlékezett vissza, hogy a rendező, Mario Bava nem adott neki egyértelmű utasításokat a forgatás során.
(Filmbarbár)A filmet elkészülte után egy évig nem mutatták be, s később is nagyrészt ignorálták mind a kritikusok, mind a közönség.
(Filmbarbár)Laura Betti (1927–2004), olasz színésznő volt az utolsó, aki csatlakozott a film szereplőihez. A film rendezője, Mario Bava annyira megörült neki, hogy kész volt átírni a kész forgatókönyvet, hogy szerepeltesse a színésznőt a filmjében.
(Kóborló )Szeretnéd használni a Mafab értékelését a weboldaladon?
Használd ezt a HTML-kódot »