A Három óriásplakát Ebbing határában egy krimiként induló karaktertanulmány a düh megnyilvánulásairól, három eszméletlen alakítással életre keltett karakter függvényében, amelyet Martin McDonagh író-rendező humorral és elégtétellel prezentál a nézőknek. Míg a film második szegmense kissé eltávolodik a kezdeti hitelességtől, összességében egy fenomenális alkotás született, amely legfőbb erőssége a komplexitás és empátia, amellyel a társadalmi tényezőket és az emberi érzelmeket kezeli. 100/100 Több
Egy igazán stílusos, remek zeneválasztással tálalt, a fekete humor és a mélyreható karakterdráma keverékének iskolapéldája a Három óriásplakát Ebbing határában. Számomra a lezárás valóban csalódás volt, de ennek ellenére is bőven van annyi felejthetetlen pillanata, amik újra és újra szóba kerülnek majd baráti csevejek során, mikor felidézitek a filmet. 8,5/10 Több
Ne kerteljünk: pazar módon megírt, eljátszott és megrendezett film a Három óriásplakát…, belekötni nem nagyon érdemes – nem is nagyon lehet. 95/100 Több
Nem egy tömegfilm, viszont ilyen, minden tekintetben kimagasló alkotás ritkán születik, ezért érdemes megnézni, hogy mitől is nevezhető okkal McDonagh géniusznak, és miért fog az Oscar fő kategóriáiban tarolni a műve.
Az Erőszakik rendezőjének új filmje nem az a mestermű, aminek az elején mutatja magát, de egészen közel jut hozzá, és most ez is elég. SOÓS TAMÁS KRITIKÁJA. Több
Szóval Martin McDonagh teljes joggal lehet büszke legújabb nagyjátékfilmjére, valamint a remek fogadtatásra – valóban megérdemelt a filmes élet elismerő bólintása. Az amerikai filmiparon belül egy egészen új és sajátos világot teremt, olyat, amelyet nem árt a hollywoodi színpompából kilépve is megtapasztalni. Nehogy aztán a valóság orrba vágjon minket.
Azok számára, akik képesek befogadni a történet üzeneteit, ez a film nem egy egyszerű dráma, hanem egy óriási útravaló élete folytatásához és ha van valami, ami Oscart érdemel(ne), akkor ez mindenképpen. Értékelésünk: 8 / 10. Több
A kollektív bűnösség elve kérdőjeleződik meg, mint valami, ami – és itt nyer jelentőséget a síron túli hang, valamint a nyilvános beszéd (a hirdetés) minden következménye, belátása, tapasztalata – a tévedés lehetőségének nyitott eladdig teret. Ennek a tévedésnek valószínűleg nincs helye az igazság diskurzusai közt. Több