Se füle, se farka a filmnek, bugyuta, sekélyes, sajnos pont az ugyanilyen minőség miatt vannak sokan rossz véleménnyel a magyar filmektől. Stohl Andrást pedig nem is értem, hogy mit keres filmekben. Szinkronszínészként még hagyján, de színésznek borzalmas, ezt nem is lehet színészkedésnek nevezni.
Jó lett volna a történet, a színésznők is aranyosak, de valahogy nagyon esetlenül lett összerakva, előre lehet tudni, mikor mi fog történni, a viccek kínosak, a maffiózók gázak, elég ciki, hogy a magyar filmek így képzelik el a maffiát. Csicsás és buta.
Nagyon félresikerült egy film, az biztos, hiába volt körülötte akkora nagy hype anno. Semmi értelme az egésznek, a szereplők ökörködései nagyon cikik. L. L. Juniortól meg frászt kapok, totál ellenszenves az egész film.
Nagyon tanulságos film a háború szenvedéseiről, és arról, hogy a civilek életét is hogy tönkre tudta tenni. Könyvben és filmen egyformán átérezhető, lebilincselő történet.
Mint minden 4. osztályosnak, nekem is kötelező olvasmányként volt feladva a Tüskevár, és egy nyaram a kiolvasásáról szólt. Mikor ezt megnéztem, ugyanúgy élveztem, mint az olvasást, és néhány évente visszanézem.
Olyan témával foglalkozik ez a nagyszerű dokumentumfilm, ami kevésbé ismert, hiszen az 1956-os eseményeket elsősorban a Budapesten történtekről ismerjük, de voltak Erdélyben is következményei. Sok érdekes információt szolgáltat.
55 Pappa Pia (2017)