A film összbevétele 42 045 981 dollár volt (imdb.com).
Hrithik legelső filmjében a Bhagwaan Dadában (1986) ahol mindössze 12 éves gyerekszereplő volt, karakterét megölte a film gonoszát alakító Danny Denzongpa. De 28 évvel később a Bang Bang! hőseként végre Hrithik Roshannak sikerült megölnie a Danny Denzongpa által alakított negatív karaktert.
Rajveer szüleinek otthonában a fénykép, amely Rajveer/Jai-ről készült, Hrithik 2004-es Lakshya című filmjéből származik, Jai anyja megemlíti, hogy fia Kargilban állomásozott, ahol a Laskya-beli karaktere harcolt.
Hrithik Roshan agyműtéten esett át, egy vérrögöt távolítottak el belőle, mert a forgatás alatt megsérült az egyik jelenet felvétele közben.
A film a 2010-es Kéjjel-nappal (Knight and Day) című Tom Cruise, Cameron Diaz hollywoodi film feldolgozása.
Amikor Hamid Gul (Javed Jaffrey) találkozik az ügynökével a Kohinoor ellopása után, az négy nevet említ neki, Shoaib, Saeed, Waseem és Saqlain. Erre Hamid azt válaszolja, hogy ne javasoljon neki élvonalbeli pakisztáni harcosokat. Ironikus, de valójában mind a négyen (Shoaib Akhtar, Saeed Ajmal, Waseem Akram és Saqlain Mushtaq) a pakisztáni krikett-válogatott játékosai.
Shahid Kapoort is megkeresték a szereppel, de nem vállalta el, mert nem akarta, hogy összehasonlítsák Tom Cruise-zal.
Hrithik Roshan állítólag 300 millió rúpiát kapott a szerepért, így lett a legjobban fizetett színész Bollywoodban (abban az évben).
A filmet Hrithik Roshan a közösségi médiában reklámozta, először a Twitteren írt rövid ízelítőket #BangBang hashtag-gel. Ezt később közeli barátai és Bollywood prominens személyiségei is átvették, majd futótűzként terjedt el a hashtag.
Az első alkalom, hogy flyboarding kaszkadőrjelenet van egy akció filmben, és Hrithik Roshan volt a világon az első filmszínész, aki ilyen akciójelenetet végigcsinált. A film rendezője, Siddharth Anand nyilatkozta, hogy Hrithik négy nappal a forgatás előtt kezdte begyakorolni a mozdulatokat, a jelenet felvétele nyolc teljes napig tartott.
A film trailerét 24 óra alatt csaknem két és félmillióan nézték meg a YouTube-on, ezzel Bollywood addigi történetének legnézettebb előzetese lett.