Meglévő erényei ellenére a Legjobb tudomásom szerint sokkal inkább témájával tűnik ki a magyar filmes mezőnyből, mintsem megvalósításával. A script önmagában olvasva egy megrázó metoo-sztorit ígér, viszont a két elsőfilmes a skandináv alkotásokban (vagy akár az idei Az utolsó párbajban) látott naturalisztikus, nüanszokból építkező színészi játékot még tovább redukálta, ami legtöbbször a drámai fedezet rovására megy. Több
Hiányzik az izgalmas, filmes látásmód és a jó színészvezetési készség ahhoz, hogy igazán ki tudják aknázni a hibátlan forgatókönyvükben rejlő lehetőségeket, de a Legjobb tudomásom szerint még ezzel együtt is egy emlékezetes filmélmény. Több
Szinte a semmiből érkezett az elmúlt évek legjobb magyar filmje. A Legjobb tudomásom szerint két elsőfilmes tűpontos munkája, amely elismerésre méltó érzékenységgel mutatja be egy szexuális zaklatás következtében megbomló párkapcsolat minden dilemmáját, miközben mérhetetlen feszültséget csomóz a gyomrunkba. Több
Lőrincz Nándor és Nagy Bálint első egész estés filmje nehéz témát boncolgat, de a rendezőpáros egyértelműen felnőtt a feladathoz. A Legjobb tudomásom szerint egy súlyos családi és erőszakdráma, amiről valószínűleg sokat hallunk még. Több
Lőrincz Nándor és Nagy Bálint nemes alapanyagból dolgozott: első nagyjátékfilmjük a dán Dogma-mozgalomból merít ihletet, és tabufeszegető módon tárgyalja a nemi erőszak társadalmi megítélésének témáját. Bár a cselekményvezetés helyenként meg-megbicsaklik, példás, ahogy a film gondolkodásra készteti a nézőt. Több