Hát annyira azért nem voltam elragadtatva az első pár rész után. Okés, ma már ritka az ilyen sorozat, értékelem, amikor van egy ilyen próbálkozás, de közepesnél akkor sem tudnék rá jobbat mondani. De a tempójára nem lehet panasz.
Semmi újat nem látok itt , milyen kár, csak a történet helyszínét és a szakmát változtatják meg és szó szerint minden más dolgot újra felhasználnak benne. Millió másik, ugyanilyen drámasorozat létezik már.
Olyan szomorú látni, hogy egy sci-fi sorozat ennyire megbukik. Ez történik, ha a jó színészi játékot, a jó forgatókönyvet, a jó karaktereket és mindent, ami jó, kidobod a sokszínűségért és a politikai korrektségért cserébe.
Nagyon jól felhasználták a régi felvételeket és fotókat, összességében egy nagyon jó dokumentumfilm lett. Bár elég nehéz volt végignézni, de ez nem a produkció hibája.
A műsort elég nehéz volt nézni. Próbáljuk magunkat Camillas helyébe képzelni, ez rengeteg dolog, amivel meg kell birkóznia, nem igaz? Rájönni, hogy a szív, amit kapott, egy ártatlan nő meggyilkolásának eredménye volt. Úgy érzem, hogy a drámával átszőtt súlyos téma a vége felé kicsit kusza lett.
Nem olyan jó, mint a korábbi Madea-filmek. Egyszerűen nem volt olyan szórakoztató és túl prédikálós. A legrosszabb az volt, hogy úgy tűnt, több szereplő is túl sok színészi órát hagyott ki.
Nem igazán figyeltek a részletekre és a karakterek sem valami érdekesek. Összességében nem a legrosszabb, de nem biztos, hogy érdemes neki időt szentelni.
Kicsit ratyik néha a digitális effektek, de ha ezen túlteszi magát az ember, nagyon jó, sok benne a váratlan fordulat, remek akciójelenetek és verseny az idővel.
Az én ízlésemnek túlságosan szentimentális, ugyanakkor kicsit olyan, mintha az egyetemes remény üzenetét közvetítené. Könnyed melodráma, melyben egyszerre van jelen a fájdalom és az irónia, bizakodás, félelem. Ezzel aztán nem sok konkrétumot árultam el róla, de talán nem is nagyon érdemes filozofálgatni róla, inkább nézze meg, akit érdekel, és döntse el, mit adott neki.
A film megpróbálja megidézni az nagy olasz neorealista elődöket, aztán a nagy próbálkozásban végül a saját dugájába dől: a film beszédtónusa folyamatosan ugrál a tragikus és a végletekig giccsesen romantikus, a klisészerű és a mély drámai tónus között, így nem igazán tudjuk, mit kéne éreznünk.
73 Éjjeli ügynök (2023)