A film összbevétele 44 486 269 dollár volt (imdb.com).
A film költségvetése 53 millió francia frank volt.
Luc Besson 30 nap alatt elkészült a film forgatókönyvével azalatt, hogy várta, hogy a Columbia Pictures engedélyezze, hogy elkezdődjenek Az ötödik elem forgatásának előkészületei.
Összesen 110 autót használtak a film forgatása alatt.
A filmben a sebességet nem gyorsították utólag számítógéppel, hanem a valóságnak hűen történt.
Ahol a filmben Émilien (Frédéric Diefenthal) a jogosítványát csinálta, azt az autósiskolát a valóságban G. Piresnek hívják, és érdekes egybeesés, hogy a film rendezőjét pont ugyanígy hívják.
Gérard Pirésnak elege volt abból, hogy a filmekben a rendőrség mindig egy koszos, ócska épület, ezért modern, és technikailag jól felszerelt hatóságot formált meg, a film izgalmasabbá tétele végett.
Összesen hat verziójú taxit kellett készíteni, hogy minden jelenetet fel tudjanak venni, még olyan is volt amelyikben a jobb kormánynál profi autóvezető vezetett, addig Samy Naceri a bal kormánynál úgy csinált, mintha ő vezetné az autót.
Christian Bonichon autószerelő felelt a filmben résztvevő 110 jármű karbantartásáért.
A kaszkadőröknek az autótörés volt a feladatuk, és mivel minden autót csak egyszer lehet összetörni, minden jelenetnek elsőre sikerülni kellett.
A fiktív városi járműveket a filmben autókluboknál szerződött sofőrök vezették, összesen 20 db.
A forgatás alatt a versenyzők segítségének hatására egyetlen koccanás sem történt.
A stábhoz csatlakozott néhány profi autóversenyző, hogy segítse az üldözési jelenetekben a készítőket.
Gérard Pirés fiatal korában profi autóversenyző volt.