Tény, hogy a Hóember is rendelkezik egy masszív hangulattal, más kérdés, hogy sajnos nincs emögött semmi. Szóval te, aki egy tényleg jó skandináv krimire vágysz, ne itt kezdd a keresést, hanem nézz utána Az eltűnés sorrendjében című filmnek, kezdd el A híd című sorozatot, vagy ugorj neki sokadszorra is a Fejvadászoknak. Sapka, sál mindenkinek! 5/10 Több
Az operatőri munka helyenként csodás, kiváltképp, ha a lenyűgöző tájat pásztázza a kamera, de még ez sem a film javát szolgálja, hiszen azt emeli ki, hogy mennyire nem sikerült a moziterembe jeges feszültséget varázsolni, csak szobameleg kókadtságot. Tél van és csend és hó és unalom. 45/100 Több
Hiába a nagy nevek és az észvesztő költségvetés, ha a helyiek kis pénzből, világszinten ismeretlen arcokkal minimum ugyanilyet képesek erőlködés nélkül összehozni. Több
Ennyiből már világosan látszik, hogy a Hóemberrel nem az a legnagyobb baj, hogy kikukázza a könyv meghatározó elemeit, főbb mozgatórugóit, hanem hogy ebben szemernyi tudatosság, egyetlen szándékos módosítás sincs, amely a történet jobb elmesélését segítené. Tomas Alfredson és stábja kidobált mindent, ami túlságosan megnehezítette volna a dolgukat, ebből pedig pontosan az született, amire számítani lehetett: egy unalmas, összecsapott sablonkrimi, néhány szép beállítással és tisztességes alakítással, amelyek megmentik a tévéfilmes stigmától. 5/10 Több
Az energiatakarékos módba kapcsolt hollywoodi színészeken kívül nemigen tud felmutatni olyan megkülönböztető jegyet magán a Hóember, ami arra a döntésre késztetne minket, hogy egy bármilyen átlagos-korrekt skandináv krimi helyett inkább erre essen a választásunk. 5,5/10 Több