Csodálkozom azokon, akik most emberünktől valami Oscar-várományos nagyelőadást vártak, holott mindenki tudja, aki filmeket néz, hogy Statham világéletében ugyanabban a zsánerben tevékenykedett. Lehet szeretni vagy fikázni, de a bunyós típusú mozikban teljesen jól adja, hozza az elvártat. Én azt mondom, hogy a hatvan közelében mozgó legény még teljesen kielégítően veri laposra az ellent, nem kummant a harci jelenetekben, semmi kuncognivalót nem látok abban, ahogy küzd, jól tolja még mindig. Én kimondottan bírom a faarcát, még az sem zavar, hogy minden filmjében ezt látom, nem untam rá. Meg kell becsülni ezeket a régi vagányokat, mert már alig van belőlük, és ha kedvük van még filmezni, akkor ... több»
Nem tudok a teljes filmről véleményt írni, mivel a felénél elaludtam - érdekes, a 2001: Űrodüsszeiát végig bírtam nézni, fura - de amit láttam belőle, az pont elég volt. Úgy vélem, ebből a szuperhősös giccsvilágból már nem lehet többet kihozni. A végeláthatatlan verekedések értelmetlenségei, a hajuknál fogva előrántott aktuális gonoszok, a városvédő - miközben azt porig rombolják - színes rugdalozóba bújtatott mutáns csodák mára közhellyé váltak, épeszű filmkedvelő ezekre már nem ül be. A filmipar, úgy tűnik, kinézett magának egy célközönséget - ami jórészt az utolsóbetűs generációk igénytelen felhozatalából merít - és az efféléknek szállítja futószalagon ezeket a förmedvényeket. Ja, és ugye... több»
Betekintés a pénzügyi világ szociopata világába, remek szinész teljesítményekkel, hiteles párbedészekkel, bemutatva a banki világ álságos szemléletét a társadalom irányába.
Nagyon sulykolják odaát ezt a rasszkeveredést..valahol olvastam az okokról, méghozzá nem is szélsőséges oldalon, de ez sajnos nem vet jó fényt a fekete lakosság szellemi színvonalára, konkrétan egyfajta fajnemesítésről vagy genetikai update-ről van szó, hangozzon ez bármilyen sz@rul is..
Ebben a filmben annyi szponzorációs név villant be, hogy valószínűleg ingyen volt az egész produkció :D El nem ájultam tőle, sportrajongók biztos lepetéztek a filmtől, engem annyira nem vett meg, de azért nézhető volt. Sajnos a mai felhozatalnál már ennek is örülnünk kell. Egy valami viszont tetszett: viszonylag PC-mentes volt a film, mindenki a helyén volt, bár az egyszemélyes autótervező nőnél kissé rezgett a léc. Ami viszont jó volt - bár meglehetősen abszurd, hogy ez egyáltalán téma legyen -, hogy fehér nő fehér férfiba lesz szerelmes. Reméljük, visszatért ez a filmekbe, mert ami most megy, az már nagyon fárasztó...
Elszoktunk már ezektől a rövidre fogott mozifilmektől, látszik, hogy a rendező is bajban volt vele, hogy miként meséljen el mindent 90 percben. Lassan indul a film, sőt, elég hosszan lassú, aztán a rendező hirtelen rápillantott az órájára, és végigvert mindenkinek a hátán lasszóval. Meg is lett az eredménye: kaptunk egy összecsapott sztorit, amiben hirtelen minden is történik, amit jó lett volna azért legalább 2 órában kibontani, és nem így fejbe vágni minket a forgatókönyvvel. Kár, mert volt benne potenciál, sok lehetőség lett volna még a konfrontációk kivitelezésére, meg egy kis mélyebbre ásásra, de úgy látszik, ennyire kaptak csak lóvét.
A nagy misztérium, hogy vajon vannak-e idegenek, és ha igen, hogyan néznek ki. Hát... biztosan nem így, ezt meg merem kockáztatni. Ugyanis egy fejlett technikai civilizáció kialakulásához olyan testalkat és manipulációs készségek kellenek, amiket a filmben nyomokban sem találtunk. Nem spoilerezek, hogy miért, majd meglátod a filmben. Persze a műben nem is ez a lényeg, inkább lélektani dráma, amit áthat egyfajta spiritualitás, egy eszméléssel összekötött szellemi kiteljesedés. Én jó filmnek tartom, láttam többször, gyanítom, hogy fogom is, mert amikor olyanom van, akkor megadja a háttérhangulatot.
Üde színfolt a műfaji felhozatalban. Jó néha a fősodortól erősen eltérő társadalmi közegben játszódó zsánerfilmet nézni latin-amerikai temperamentummal fűszerezve, de nem a förtelmes szappanok szintjén. Nincsenek magasztos szólamok, átlagember szintűek a dialógusok, s bár nem vagyok híve a filmbéli káromkodásoknak, de itt a helyükön vannak, mert hitelesek, jó időben, valós fokozott érzelmi pillanatban hangzanak el.
Külön jó pont, hogy ezt a társadalmi miliőt még nem fertőzte meg a pécéskedés mételye, így nem futunk bele jóságos kvótaszereplőkbe sem. Akik a trailer alapján cuppantak rá, valószínűleg csalódnak, elég sok embert hülyére vesznek a zanzásított, üstdobbal megtámogatott beetetők, k... több»
Mostanra kikristályosodott bennem a filmek látatlanban való megismerésének pszichometodikai módszere, ami rém egyszerű: minden film jó, ami a tömegnézőnek sz*r, és ugyanez fordítva. És működik.
62 A melós (2025)