2021.06.12   olvasottság: 2785x   szerző: GGS   hozzászólások: 1
Saját lista készítése

Lehet egy film bármennyire jó, ha az emberek nem tudnak a létezéséről, akkor nem sok esélye van a sikerre. Persze láttunk már ellenpéldát rengeteget, ahogy arra is, amikor egy bűn rossz filmet felkap az internet népe. De ettől még nagy általánosságban igaz, hogy egy film sikere nagyban múlik a marketingen is. Mennyire tudnak neki nagy hype-ot generálni az előzetesekkel, reklámokkal és hasonlókkal?

10 horror, ami a rossz marketing áldozata lett

Ez a horrorfilmeknél talán még hatványozottabban is igaz, ugyanis ez egy meglehetősen rétegműfaj, ami jóval kevesebb nézőt vonz, mint a vígjátékok vagy akciófilmek.

Most mutatunk is tíz olyan horrort, amit abszolút megéri megnézni, mert remek filmek. Csak épp az elhibázott marketing miatt erről kevesen tudnak. Oké, a listán van olyan is, ami nem feltétlenül ezen vérzett el, hanem épp az ellenkezőjén: a rajongóknak túl magasak voltak az elvárásaik – részben a marketing miatt is –, de végül iszonyúan pofára lettek ejtve… kitaláljátok, melyik filmre gondoltunk?

Íme tehát 10 film, melyek bár a kasszáknál nem teljesítettek túlságosan jól, de mégis megéri rájuk szánni az időt, kezdve az olyan kultikus produkcióktól, mint a legendásan brutális Halálhajó, egészen Robert Eggers 2015-os A boszorkány című horrorjáig.