Jó rész volt, nem gondoltam, hogy értelmes folytatása lesz. Igaz, hogy igencsak megkavarták már benne a dolgokat. Az első részben történtekhez visszatérés is jó ötlet volt, feldobta a filmet, nem egy semmitmondó folytatást kaptunk.
2017-ben a Boldog halálnapot! egy kellemes meglepetést tudott produkálni: az Idétlen időkig alapkoncepcióját összemixelte a slasher-filmek dramaturgiájával, megfűszerezte egy kis tiniromantikával, ami így együttesen egy kiszámítható, de mégis szórako... Teljes kritika
Sajnos ez a semmi filmek kategóriájának dobogósa. Unalmas, giccses és semmitmondó. Az első epizód oké, egy kis popcornnal és sörrel elmegy, de itt már a huszadik perc tájékán azt éreztem, az agyvizem lassan felforr. És az egyetem kockái, akik nem is ... Több
Egy fokkal talán jobb, mint az eső rész, de a története itt is elég erőltetett, de ami még jobban zavart az az idegesítő főszereplő csaj.
Van egy jó és egy rossz hírem. A jó, hogy választ kaptunk az újjáéledések okára, a rossz, hogy ez a magyarázat szörnyű. Inkább maradtunk volna tudatlanok. Az első részhez képest a humor megmaradt, de kevesebb az izgalom és több az érzelem. A karakter... Több
Kimondottan élveztem, sokkal jobban sikerült, mint az első rész. A történet gyakorlatilag ott folytatódik, ahol az véget ért, csak még több időzavar és még több bonyodalom és még több furcsa halál vár ránk. Hamar kiderül, hogy nem az első részben megismert sémát követik, bár bizonyos mértékben azokra az eseményekre is kapunk magyarázatot, mivel egy kis sci-fi vonal is került a filmbe, ami jót tett neki, ráadásul tanulság is van, ami nem lett elbagatellizálva. Kellemes fekete humora pedig nem tolakodó, de nem is lapos.
Ha horrorként kellene értékelnem akkor egyest kapna, mivel az első részhez képest minden horror jellegét elvesztette a film. Viszont mint egy Sci-Fi megéri a közepes értékelést. Vajon miért? Mert egy egész érdekes tudományos kutatás köré ágyazza a film velejét ezzel megmagyarázza a folyamatos visszatérést. A magyarázat csavart hoz magával ami érzelmesség és velőssé teszi a filmet. Szóval nem nézhetetlen csak ne horrora készüljünk. Már csak azért ne mert több benne az öngyilkosság mint a gyilkosság szerintem. Inkább az érzelmekre mentek rá az írók mikor a történetet tovább gondolták és hát mondjuk ki nem biztos hogy ez volt a helyes út. Túl nyálas és középszerű lett emiatt. Viszont ezeken túllendülve egy nagy pozitívuma van a filmnek és az a főszereplője, Tree. Már az első részben is jól nyújtotta a karaktert, de itt igazán beleérett a szerepébe, Jessica Rothe nak nem láttam még kb egy filmjét sem az előző részt leszámítva de engem megvett magának a szerepjátékával. Ha másért nem is akkor miatta meg lehet nézni a filmet.
Az elsőtől sem dobtam hátast, de ez még azt is alulmúlta. Ez az év eddig a horror filmeknek kikiáltott trágyadomboktól hemzseg.
Nagyon izgalmas volt. Talán még jobb volt mint az első rész, mert itt magyarázzák meg hogy miért történik ez az időcsavar és párhuzamos univerzumokat is bevonnak.
Pörgős és szórakoztató film, ami egész ügyesen keveri a horror és vígjáték elemeit. Persze nem kiemelkedő darab, de a teljes játékidő alatt végig jól szórakoztam, így nincs okom panaszra, az előzetesek alapján kicsit féltem is tőle, mert hát lássuk b... Több
Nekem hasonlóan bejött, mint az első rész. Jó volt újra látni a szereplőket, és az első részt is tovább vitték, amellett, hogy ennek különálló storyja volt.
Az első részt se szerettem különösképpen. Valahogy a főszereplővel van bajon. egyszerűen nem volt szimpatikus és inkább szurkoltam bárki másnak, mint neki,.
Nagyon jó folytatás, nekem tetszett! Nem, ez se egy átlagos film. Az igazság az, hogy úgy, mint az első résznek, a folytatásnak is nagyon jó témája van. Vannak benne nagyon jó jelenetek, olykor elég brutális is, és egyben nagyon izgalmas részeket is... Több
A Boldog halálnapot első részével sem voltam teljes mértékben kibékülve, de a hibáival együtt is megfogott annyira, hogy ha már ráerőltettek egy folytatást, azt is megnézzem. A film bevezetése utalt egy sci-fi vonalon túlgondolt (időutazós) sztorira,... Teljes kritika