Kár volt még belekezdeni is. Mint dráma is, mint orosz film is, amit nagyon kedvelek, óriási csalódás.
Végre egy igazi film! Nem is csoda, az orosz filmiskola az egyik legjobb a világon, és ezen a filmen látszik is. A stílusa pedig valahol Nikita Mihailkov és Tarkovszki között van. A dráma hasonló Mihailkov filmjeihez, az egyes és tökéletes kameramozd... Több
Cannes-ban nagydíjat nyert a forgatókönyv, a Golden Globe pedig a legjobb idegen nyelvű filmként díjazta. Valóban remek film, a közéleti és az abból fakadó magánéleti tragédiák összefonódnak. Szörnyűséges állapotok uralkodnak, kiutat csak a vodkásüve... Több
Nagyon jó film. Nekem az tetszett benne, hogy rengeteg rétege van a filmnek, amelyeken külön-külön el lehet gondolkozni, finom humor és lenyűgöző alakítások láthatók a vásznon.
Hát nekem kissé lassú volt, és vontatott. Drámai hangvétel, komor képsorok, és szinte ordít a kilátástalanság ebből a műből. A történet nem rossz, de alapvetően semmi új impulzust nem kaptam.
Az orosz kormányzat elhatárolódott ettől a filmtől. Tehát mocskosul beletalált, hogy mit tehet meg egy kis ember az igazáért és ha le akarják söpörni és a nagyurak eszközeihez nyúl, mennyire ráfázik. Az egyházellenesség és az egyház-állam összefonódá... Több
Tovább élő, cári, kommunista orosz világ jó sok vodkával. Számomra hihetően mutatja az orosz jelent. Civil társadalom, civil kurázsi nélkül, a jog védelme nélkül.
A nagy orosz nihil. Én elhiszem, hogy jelenleg az oroszoknál ez a valóság. De ez a fajta film engem nem szórakoztat.
Egyszerűen imádtam. Meg nem tudnám mondani pontosan mi fogott meg benne. A színészek kellően jó alakítást hoznak a nem túl bonyolult történethez. Nálam ez többször nézős kategória.
Mély, értékes film, sok-sok réteggel, amiket napokig lehet boncolni. Oroszországban miért minden az eszelős bűnökről és az életen át tartó szenvedésekről szól Tolsztoj óta?