Egy véget nem érő rémálom – vagy ha véget ér, akkor csak kezdődik újra. Clover és barátai egy kietlen völgybe merészkednek, de nem csak városnézők. Egyáltalán nem. Egy évvel ezelőtt Clover húga, Melanie nyomtalanul eltűnt ezen a helyen. A csoportot még mindig kísérti az eltűnése,… Több

FILMINFÓ
KULCSSZAVAK

61 Until Dawn (2025)
A kép forrása: Sony Pictures Releasing
61 Until Dawn (2025)
A kép forrása: Sony Pictures Releasing
61 Until Dawn (2025)
61 Until Dawn (2025)
A kép forrása: Sony Pictures Releasing
61 Until Dawn (2025)
61 Until Dawn (2025)
A kép forrása: Sony Pictures Releasing
61 Until Dawn (2025)
A kép forrása: Sony Pictures Releasing
61 Until Dawn (2025)
61 Until Dawn (2025)
A kép forrása: Sony Pictures Releasing
61 Until Dawn (2025)
A kép forrása: Sony Pictures Releasing
61 Until Dawn (2025)
A kép forrása: Sony Pictures Releasing
A játékot nem ismerem, de a film nekem nagyon nem tetszett. Nem is tudtam végigszenvedni, bele kellett tekernem.
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Előre elárulom, nem tudom, miről szól az állítólagos játék, és a "lőtéri döglött kutyát" sem érdekli, ha valaki ahhoz hasonlítja... Maga a film egy keményebb "digitális slasher", tele fordulatokkal, így valamilyen szinten érdekes, bár azért (valljuk... Teljes kritika
Egy hátborzongató amerikai túlélőhorror, amely a népszerű videójáték univerzumából merít, de eredeti történettel és új szereplőkkel érkezik. Clover és barátai elindulnak, hogy felkutassák Clover húgát, Melanie-t, aki egy évvel korábban nyomtalanul eltűnt egy elhagyatott völgyben. Ahogy megérkeznek, egy időhurok csapdájába esnek: minden éjszaka brutális gyilkosok és természetfeletti szörnyek támadnak rájuk, majd haláluk után újra át kell élniük ugyanazt az éjszakát. A fiatalok csak úgy menekülhetnek meg, ha sikerül hajnalig életben maradniuk, miközben fokozatosan fény derül a völgy sötét múltjára és a saját félelmeik forrására. A történet túl klisés és összecsapott, a különféle horrorzsánerek pakolása zavaros és nem elég érdekes, sok szál pedig kibontatlan marad. Gyakran túl sok az ijesztgetés, ami inkább fárasztó, mint hatásos, a szereplők pedig legtöbbször középszerűek vagy irritálóak. Emellett a film eltér az eredeti játék történetétől, ami a rajongók számára csalódás lehet.
Ez a szó jutott eszembe a végére: kellemetlen. Elmeháborodott visongás, jumpscare-áradat, ijesztgetni próbáló hangeffektek sora... Csak egy idő után már annyira komolytalanná válik, hogy a filmre sem bírtam odafigyelni. Amikor ennyire erőltetik egymás után az ijesztgetést, "nagyárpi"-vá válik, és már semmit nem ér el. Horrorfilmek közt olyan átlagosnak érzem... Nekem viszont már nagyon kényelmetlen volt a felétől, borzasztóan untam. Nem nézném meg újra akkor sem, ha unatkoznék...
A film 187 602 850 forintos bevételt termelt Magyarországon. A hazai mozik összesen 70 917 mozijegyet értékesítettek a produkcióra.
David F. Sandberg szerint a játék interaktív természete miatt nem lett volna érdekes egy egy az egyben adaptáció, ezért a film új megközelítést alkalmaz.