Tipikusan egy olyan alkotásról van szó, aminek az ülepedéséhez időt kell hagyni, csakhogy ezt a folyamatot megnehezíti a film távolságtartó stílusa, aminek köszönhetően könnyen maradhatnak bennünk ellenérzések, ha csupán felületes szemléletmóddal követjük az eseményeket... de maximum majd palástoljuk a dolgokat egy szelfivel! Több
A történések ellenére nem felkavaróan tragikus a film hangulata, inkább egyfajta ólmos-nyúlós, ködös érzése van az embernek, ami talán egyetlen katartikus jelenetben oldódik fel, hogy aztán visszasüllyedjen a reménytelen egyhangúságba. Erre reflektál a lakótelep mellett meghúzódó, szándékoltan hosszan mutatott havas erdő képe is. Több
Az gondoltam, hogy a bivalyerős Leviatán után az orosz Andrej Zvjagincevtől kapunk majd egy újabb masszív Putyin-rendszerkritikát, de a Szeretet nélkül sokkal inkább egy thriller hangulatával átitatott családi dráma lett. Méghozzá bivalyerős. Több
Akire nem figyelnek, az tényleg eltűnik. Ebből a tézisből indul ki a világhírű Andrej Zvjagincev monumentálisan kegyetlen filmje. NAGY V. GERGŐ KRITIKÁJA. Több
Aligha véletlen, hogy a 2000-es évek kelet-európai filmjében tendenciaszerűen jelenik meg a családi szokások öröklődése, amely a politikai illúzióvesztés és a történelmi mozdulatlanság reprezentációja. Több