
Vélemények (9)
Lucio Fulci a világ legtúlértékeltebb rendezője. Nincs mentség a tetteire. Nem lenne annyira pocsék ez a film, de olyan bosszantó az időhúzás és a töketlenkedés, hogy nem lehet ép idegekkel elviselni. Az összes filmjére jellemző ez a végtelenül idegesítő semmirekellősködés.
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
No igen. Lucio Fulci tudott valamit, amit nem sokan kerek e világon. Hogy mit? Tisztességesen rendezni, beleadni apait-anyait. Most pedig elérkeztünk a Halál-trilógia utolsó darabjához, a Quella villa accanto al cimiterohoz, avagy a Temetőre épült há... Teljes kritika
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
A Halál-trilógia harmadik, egyben befejező része. Lucio Fulci ismét belecsapott abba a bizonyos lecsóba. Elisa Livia Briganti regényét vitte filmre, mégpedig két korszakos zsenivel, Dardano Sacchettivel és Giorgio Mariuzzoval egyetemben. Ám ebben a m... Teljes kritika
Remek kis olasz horror, egyenesen a nyolcvanas évekből. Helyenként kicsit "gagyi" de egy erős és feszült film mindenesetre. Hangulata sötét és nyomasztó, maszkmester nagyszerű munkát végzett, felcsendülő zenék szintén jók.
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
A Halál-trilógia befejező része óriási nagy kedvencem! Quella villa accanto al cimitero... A Zombik városa és A pokol hét kapuja után következik, és mennyire más, mint a másik két rész? Nagyon! Végül is akkor mi az összekötő kapocs? A halál, ami mind... Teljes kritika
Szeretem a 80-as években készült olasz horrorfilmeket, hisz szerves részét alkotják a horror történelmének. Olyan nagyra értékelt filmek születtek ez időtájt, mint a Lamberto Bava Démonok 1-2, Dario Argento Tenebre, Jelenség vagy az Opera, illetve az... Teljes kritika
Hasonló filmek
Ezt is gyerekkoromban láttam, hozzáteszem, nem vagyok nagy horrorrajongó, de azért rendesen összef..tam magam tőle. Visszagondolva nem is értem, miért néztem ilyeneket. De nyári szünet, haverok, akkor még más volt a helyzet. Akinek volt videójuk, ott általában bandázás volt, azt néztük, ami a szülőknek volt.