Játssz egy Samsung Galaxy A20e-ért ·  Fórum Login  
80

Jay és Néma Bob 2 (2019)

Jay and Silent Bob Reboot
Filmadatlap
 
27
Szereplők
2
Vélemények
5
Képek
2
Videók
 
BoBamburg   2020. 05. 11.

legújabb vélemény

Jópofa film, de ez leginkább a nosztalgia miatt. Poénok hol betalálnak, hol nem, de a karakterek még mindig jók. Persze minőségben nem ér fel a régi Kevin Smith filmekhez, mai alkotásaihoz mérten viszont erősebb darab, mint az utóbbi pár évben bármelyik filmje.

 
Syracuse   2020. 03. 27.

a nap véleménye

Saját kultuszát nyírja ki Kevin Smith

...Ennek ellenére nem pontozom nagyon le a Jay and Silent Bob Rebootot, a spoileres kritika végén kiderül, miért. Kevin Smith sosem volt jó rendező, viszont zseniális szövegeket tudott írni az általában "mindenkritikus" filmjeihez. Legnagyobb sikereit az úgynevezett View Askewniverse filmjeivel, valamint a Jay és Néma Bob karakterpárossal érte el. A 2006-os Shop-stop 2-t követően azonban meglehetősen változó színvonalú alkotásokkal rukkolt elő, melyek között akadt akciófilm és horror is, minden esetben poénosra véve a figurát. Sajnos ezeket még az olyan színészek sem igazán tudták megmenteni, mint Bruce Willis, vagy a kiégett magánnyomozóba átültetett Jack Sparrow-t csuklóból hozó, a valósá... több»

A film összbevétele 2 338 948 dollár volt (imdb.com).

 

A Jay és Néma Bob egy másik box office mutatóban is rekordot döntött: ez lett az első film, amely legalább négy héten keresztül képes volt legalább 60 000 dollár/mozi átlagot produkálni, köszönhetően a limitált vetítéseknek.

(ArpiHajdu és Réci)
 

A film a nyitóhétvégéjén 93 520 dolláros bevételt hozott, ami elsőre nem tűnik soknak, ám ezt az eredményt úgy hozta össze, hogy mindössze egy(!) moziteremben vetítették. Ezzel pedig rekordot döntött: 2019-ben a bevétel/mozi arányt nézve a Jay és Néma Bob 2 érte el a legjobb eredményt, megelőzve a legtöbb bevételt hozó filmet, a Bosszúállók: Végjátékot is.

(ArpiHajdu és Réci)
Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez, a felhasználói élmény javításához, személyre szabott hirdetésekhez és a hirdetési csalások felderítéséhez. Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk, és módosíthatóak a beállítások.