Miközben veszélyes támadói elől menekül, egy bérgyilkosnő előbújik rejtekhelyéről, hogy megvédje lányát, akit korábban elhagyott.
Miközben veszélyes támadói elől menekül, egy bérgyilkosnő előbújik rejtekhelyéről, hogy megvédje lányát, akit korábban elhagyott.
Nem tartom jó színésznőnek JLo-t, de ezt a szerepet mintha ráírták volna, annyira jól állt neki. Magával ragadt minden képkockája, a sztori, a képi világ, a hang, színészi játék.
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Jennifer Lopez egy teljesen átlagos nő, és egyben színésznő is.... Állítólag hisztis, és kissé paranoid skizofréniás, most éppen Affleck barátunkat nyüstöli.... Énekesként sem extra, és valahogy mégis trutyivúd a keblén cicilteti már elég régóta! Any... Teljes kritika
Mindig érdekes amikor női rendező készít akciófilmet, női főszereplővel, miközben a keménység és az izgalom van a középpontban. Niki Caro rendezőnő netflixes filmje viszont jól megoldja a kihívást: az Anya (The Mother) a nagy akciófilmes átlag fölé tud emelkedni (ha nem is sokkal). Nem állítanám, hogy kifejezetten J. Lo ennek az oka, sokkal inkább a sztori és a rendezés, mert ezek tényleg jók. Végig leköt bennünket a sztori, ami egy 115 perces játékidőnél önmagában teljesítmény. Nem tudjuk a zárásig, hogy mi lesz, és azt sem, hogy az anya-karakter (akinek nem ad nevet a forgatókönyv) drámaian hősi halált hal-e a lányáért, vagy túléli az egészet. Nos, nem lövöm le a poént, de nekem tetszett a vége. Kapunk némi bunyót, vannak lövöldözések, akad néhány üldözéses jelenet, és láthatunk havas tájakat is, motoros hó-jetski száguldozásokkal. Kicsit nekem hiányzik egy belevaló férfi karakter is a képletből, bár Omari Hardwick egészen jó a nőt segítő ügynök szerepében. Viszont Joseph Fiennes nem sokat tesz hozzá az egészhez, hiába húzó név a stáblistán. A végeredmény nálam 65%, ami felette van az IMDb-n jelenleg látható gyengécske 56%-nak.
Az élőszereplős Mulant is levezénylő Niki Caro ismét egy, a férfiak világában helytálló, erős és harcias női hőst állít középpontba a nemes egyszerűséggel csak Anya címre keresztelt filmjében. Ez a téma sosem állt messze Carótól, hiszen munkásságán v... Teljes kritika
Már filmnézés közben felvetődött a kérdés, hogy másképpen kell-e véleményezni egy mozifilmet és egy streaming produkciót csak azért, mert vélhetően más a nézőközönség összetétele. Egy meglehetősen meggyötört forgatókönyvvel van dolgunk (hárman is kínozták a történetet), az új-zélandi filmrendező pedig megspékelte Jennifer Lopezzel, aki további fájdalmakat okozott a több sebből vérző alkotásnak. Teherbe esik, ám az apa kiléte egy teljesen érdektelen rejtély marad. A túl zseniális anya saját, 12 éves lánya vad és hideg fejű védelmezője, mesterlövész, késforgató, cross-motoros, motorosszán-lovag, rongyokba csavart szögesdrótos ököllel megkínoz, izomszakadással is harcol és ha kell légcsövet vág… mindezt 116 percen keresztül. A szánalmas, olykor zavaros eseménysor sokszor inkább egy ChatGPT alkotásra hajaz, hiányzik a mélység és az izgalom, a testek úgy hullanak, mint egy közepes videójáték kezdőszintjén. És akkor a kezdőkérdésre visszatérve, mindez moziban jobban kikezdte volna az idegrendszeremet, míg úgy érzem, a Netflixen elviselhetőbb volt. A film ügyesen van fotózva, élvezhető életképeket láthatunk megannyi helyszínről, a kubai palotától az alaszkai havas fenyősivatagig. Az Anya egy nézhető film, a döcögő forgatókönyv ellenére szórakoztató.
A felhúzós[?] jelenet és az a jelenet, amelyben Jennifer Lopez a lépcsőn sétál narancssárga, hát nélküli ruhában (ahogyan az előzetesben is látható), sajnos kivágták a film legutolsó vágásánál, pedig szerintem dögös lett volna benne hagyni.
Gael Garcia Bernal karakterét ebben a filmben Hector Alvareznek hívják. A Coco című, 2107-es animációs filmben is Hector a karaktere neve.
Maluma dala, a Mala Mia is elhangzott ebben a filmben. Maluma Jennifer Lopezzel együtt játszott a Marry Me című filmbe , amelyben Bastiant, Lopez karakterének volt vőlegényét alakította, és együtt készítették el a film zenei albumát is.
A Quezas Quezas Quezas című dal is elhangzott a filmben. Ezt a dalt Jennifer Lopez 2013-ban Andrea Bocellivel közösen rögzítette.
2022 januárjában Gran Canaria szigetén néhány nap után a forgatást ideiglenesen le kellett állítani, mivel a stáb körében tömeges COVID-járvány tört ki. A forgatás február 25-én folytatódott.